Julkaista Stasin listat.
Nyt on viimekin aika
7
244
Vastaukset
- Anonyymi
Vaasan esikunnassa Ressun aikana vakoilu tapaus. Ressu oli osallisena mutta siirrettiin vain ennenaikaiselle eläkkeelle ja tapausta ei käsitelty oikeudessa, Joku alempiarvoinen luutnantti sai tuomion. Muistaako joku tämän tapauksen?
Tämä juttu se oli mutta tunnen vieläkin kutsumusta Kekkosen aikaan ja ihannoin itänaapuria. Naamioidun perussuomalaiseksi sillä vasemmiston listoilta en olisi saanut edes niitä viittä ääntä viime aluevaaleissa, hah hah haaa!!!...
JK Fakta tietoa tapauksesta.
Suojelupoliisi on tutkinut jutun, ja asia tulee esille Helsingin hovioikeudessa toukokuun lopussa.
Mies on työskennellyt mm. pääesikunnan tutkintaosastolla. Hänen virkapaikkansa on ollut Vaasan sotilasläänissä. Virka-arvoltaan hän on luutnantti. Mies on tapauksen vuoksi pidätetty virastaan.
Vakoilutapauksesta kertoi eilen Ylen iltauutiset.
-Ei kovin laaja mutta vakava, koska on tapahtunut armeijan piirissä, Suojelupoliisin päällikkö Seppo Nevala kertoi Ylen toimittajalle.
IS:n tietojen mukaan tapaus paljastui pääesikunnan tutkintaosaston omassa turvallisuustarkastuksessa.- Anonyymi
Poliisi saa tutkia nämä kirjoitukset. Syytteet ovat todella henkilökohtaisia ja minua ei kuitenkaan tuomittu ainoastaan irtisanottiin ja nyt ei naurata.
- Anonyymi
Ehkäpä peilistä löytyy passka tyyppi?
- Anonyymi
ei voi osa on vielä hengissä
- Anonyymi
Reijon tietämys sotasalaisuuksista käsittää Vattajan harjoitusalueen ulkovessojen sijainnit ja ei tuomittu tietämättömänä mutta ohjattiin ennenaikaiselle eläkkeelle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164