Oon pari kertaa saunonnut vaimon kaverin kanssa kahdestaan.....miten uskallan tehdä aloitteen.....hän on varmaan tietoinen, että haluaisin naida häntä
Vaimon kaveri
9
1459
Vastaukset
Jatka vaan runkkaamista
- Anonyymi
Nimenomaan ap on taas näitä peräkamari nysviä
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/J8y3M5
- Anonyymi
Mitäpä se kaverisi tähån sanoisi ?
- Anonyymi
Eiköhän hän ole tullut tilanteeseen tietäen seurauksen! Ei siinä voi kun anoa asia suoraan.
- Anonyymi
Sama. Itse odotan jotain viikonloppu reissua missä voisi päästä tositoimiin kerralla tai sitten vähän lämmittämään illanvietossa.
Niitä odotellessa jatkan hänen kuvilleen runkkaamista - Anonyymi
Itse kun olisin ollut samassa tilanteessa saunassa niin olisi ollut kulli kyllä niin kovana ettei olisi hänelle mitään epäselvää siitä mitä minulla on mielessä
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/P4f0L0
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955