Sivistystaso laskee Seinäjoella

Anonyymi-ap

Kun Peräseinäjoen ja Ylistaron lukot lakkautetaan, laskee sivistystaso merkittävästi Seinäjoella. Vastustamme ankarasti Seinäjoen tasapäistämistä.
Kansannousut ja vallankumoukset eivät lähde kabineteista ja valtuustosalista, vaan kaduilta, toreilta ja turuilta.
Oletko valmis?

23

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hmm.. Oon itse sitä mieltä notta Ei noita lukioita missään nimessä pidä lakkauttaa ja sitämyöden käytöstäpoistaa! Eri asia on sitten jos on sisäilmaongelma homekoulu kuten Lapuan lukio oli aikoinaan ikuunoista tuulettamalla sielläkin pinnisteltiin 20-vuotta ennen ku sitten se uusi nykyinen lukio rakennettiin.

• Anonyymi

Lapuan lukiossa surkeat opettajat

• Anonyymi

Kyläkoulut ja pienet lukiot ovat Suomen vahvuus. Kristillinen arvomaailma pitää lisäksi säilyä tärkeänä opetuksellisena kulmakivenä.

• Anonyymi

Sivistystaso? Pojat eivät enää useinkaan hakeudu lukioon. Mutta millä heistä sitten saisi yhteiskuntakelpoisia, kun kuulemma eivät edes enää ymmärrä lukemaansa? Mopolla keulitaan liikenteen seassa, ilkivaltaa, sotkemista, potkimista, rötöstelyä. Jokapäiväisiä uutisia Eepeellä nykyään. Hyssyttelyille loppu.

• Anonyymi

Eipä nuo tytötkään kovin isolla järjellä ole liikkeellä. Ideaparkis kahta vietiin toisen vei vartija ja toinen soitti kotia rääkyen poliisi vierellä, että pitäis tulla maksamaan ..plää plää plää.

Taisi meikkiä tai napapaitoja jäänyt maksamatta. Eivät näemmä nykyaikanakaan ymmärrä, että rahaa tarvitaan kun kauppaan menee ja SE ei kasva puussa eikä revitä seinästäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä nuo tytötkään kovin isolla järjellä ole liikkeellä. Ideaparkis kahta vietiin toisen vei vartija ja toinen soitti kotia rääkyen poliisi vierellä, että pitäis tulla maksamaan ..plää plää plää.

Taisi meikkiä tai napapaitoja jäänyt maksamatta. Eivät näemmä nykyaikanakaan ymmärrä, että rahaa tarvitaan kun kauppaan menee ja SE ei kasva puussa eikä revitä seinästäkään.

Eipä ihan vielä lukioikääsiä nämä tytöt .

• Anonyymi

Siis, onhan noita lukiota, ettei Seinäjoelle tarvi lähteä ja matkan pituutta valittaa.
      Isossakyrössä on lukio ja Laihialla. Ylistarosta n,9km ja Laihialle 9km(18km).

Turhaa marisemista. Maailmalle ne kakarat joutuu lähtemään joka tapauksessa jossain vaiheessa, oppimaan tapoja ja karuutta kantapään kautta.

• Anonyymi

Mulla oli kotoota lukioon 8,5 km. Sulana aikana polokupyörällä sen aina vauhdlla päästelin. Sain loppuelämäksi hyvän terveyden. Ja pyöräilen vieläkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli kotoota lukioon 8,5 km. Sulana aikana polokupyörällä sen aina vauhdlla päästelin. Sain loppuelämäksi hyvän terveyden. Ja pyöräilen vieläkin.

Kesätyöt on 20 km suunta. Rekryssä kysyttiin, millä meinaan kulukea. Fillarilla kuljin koko kesän. Pyöräily on koko elämän harrastus.

• Anonyymi

Ei niitä pidä lakkauttaa vaan kehittää.

• Anonyymi

Peräseinäjoella ei asu oikein montaa lukio ikäistä

• Anonyymi

Ei se voi laskea, on ollut aina niin matalalla!

• Anonyymi

Pjoen lukiossa vedetään kaksin käsin ESsoa eli pärinää:

https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/peräseinäjoella-surraan-lukion-lakkautuspäätöstä-täällä-opettajatkin-ovat-ihan-kuin-kavereita

• Anonyymi
    • Anonyymi

Koulu on mennyt niin äärivasemmistolaisfeministiseksi että hulluhan siellä täytyy olla siitä tykkää.

• Anonyymi

Mistä kouluun sais miesopettajia kun nuoret pojat eivät enää ymmärrä lukemaansa tai halua ymmärtää? Eikö tyypit tiedä, että päättötodistuksilla haetaan opiskelemaan sekä myös töihin? Nuoruuden möhläyksistä voi elämässä joutua kärsimään pitkään.

• Anonyymi

Miksi Seinäjoella ei ole erikoisammattikouluja? Niin moni eteläpohjalaistyyppi tarvitsisi enemmän tukea oppimiseensa. Vähentäisi pudokkaiden määrää.

• Anonyymi

Erikoisammattikouluja??

Tälläiset joutavat jäämään kotia, jos tuosaa iässä ei oppi ole päähän jäänyt, niin ei se sinne sen jälkeenkään jää.
        Turhaa rahan haaskausta.

Risusavottaan, josko ne sen osaisi tai roskia keräämään kaupungin töihin.

• Anonyymi

Ei laske, nimittäin ei se voi enää laskea!

• Anonyymi

Kyläkoulujen sulkeminen laskee myös sivistystasoa samoin liika monikulttuurisuus.

• Anonyymi

Eepeellä aina on pelätty ulkomaan eläviä.

• Anonyymi

Maaseudun sanonta pojat on poikia . Poijat pärjää kuulema ilman koulunkäyntiäkin . Iskä maksaa möhläykset ja järjestää työpaikat . entäs kun isää enää ei ole

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60