Sosiaalituista ja eläkkeestä ollaan heti säästämässä kun jostain pitää säästää! Tottahan on sosiaalitukia joita voidaan tarkastella ja esim.niiden väärinkäyttöä minimoida. Ei voi olla niinkään että tyytyväisenä oleillaan ansiosidonnaisella kun ” ei tässä nyt niin kiire ole töihin päästä, onhan mulla vielä aikaa ennenkuin putoan peruspäivärahalle ”
Ja tietyn tason ylittävät eläkkeet ovat myös ylellisyyttä, mutta eiköhän suuri enemmistö kituuta pienellä eläkkeellä juuri ja juuri selviten.
Silti kehitysavusta ei anneta piiruakaan säästää, rkp jopa mieluimmin sitä nostaisi. Nopeasti ollaan puhumassa ihmisarvosta ym jos edes mainitaan, että apua leikattava. Missä on meidän suomalaisten, köyhien ihmisarvo? Onko se ihmisarvoa seistä leipäjonossa?
Mitä me tavalliset kansalaiset voisimme tehdä!
Valtava mielenosoitus äkkiä pystyyn sinne hallitusneuvottelujen eteen! Tehdään selväksi ettei omia kansalaisia saa kohdella miten tahansa vain siksi, että hyväosaiset eivät pysty asettumaan sen suuren joukon asemaan joka on ahdingossa!
Ei leipäjonoissa näy muita kuin valkoihoisia
Anonyymi-ap
3
220
Vastaukset
- Anonyymi
Hurrit oli raakoja jo sisällissodassa Suomen köyhiä kohtaan?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17853241N
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Se on kato valkone mies jota aina kadehditaan ja sorretaan.
Ulkolaisille on kaikki tuet tarjottimella ja Suomalaiselta ne pitää saada leikatuksi pois.
Eivät ole nähtävästi sisäistäneet että ne ihmisoikeudet kuuluu myös syntyperäisille Suomalaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509