He kyllä nolasivat Suomen työlki ellää laululla.
Kun kuunkuiskaajat oli Euroviisujen semifinaalissa
5
289
Vastaukset
- Anonyymi
Ne ois päässy yleisöäänillä jatkoon mutta tuomarit esti.
- Anonyymi
On Suomesta paljon huonompiakin lauluja valittu. Tuo oli ikäänkuin vaihtoehto sen ajan tyypilliselle euroviisulle. Ja saavutti paikanpäällä kyllä huomiota ennemmän kuin mitä sijoitus antaa ymmärtää. Entäs sitten nolla-Kojo.
tä - Anonyymi
Hieno kansansävelmäfolk. Huonoin ehkä mikä ollu euroviisuissa suomieuroviisubiiseistä on geir rönningin why tai laura voutilaisen addicted you ja se waldos peoplin edustuskappale.
Omat suosikit on kuunkuiskaajat, marika krookin edea aava, laila kinnusen valoa ikkunassa, vesku loirin huilumies, anneli saariston la dolce vita ja vuoden 90 edustuslaulumme(englanninkielinen).- Anonyymi
vuoden 1990 free kuuluu parhaimpiin, ihmeelisen huono sijoitus silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195