Tuosta Myrkky Tiinasta sai Hyrynsalmelle kyllä sellaisen kultuurellisen teoksen joka varmaan kiinnostaisi monia ja voisi vaikka pitkässä juoksussa nousta uudeksi matkailunmangeetiksi hyrynsalmelle, koska ei tämä Hyrynsalmi kuitenkaan loppujenlopuksi ole mikään matkailukunta ole vaikka niin sitä itse mainostetaankin Hyrynsalmen.
Myrkky Tiina sarjamurhaaja
Anonyymi-ap
5
2211
Vastaukset
- Anonyymi
Hyrynsalmi, oleilukunta
- Anonyymi
Mikä ihmeen Tiina . Kerroppa enempi .
- Anonyymi
Googlaa
- Anonyymi
Myös tyrkky tiinasta saisi hyvän tarinan.
- Anonyymi
Älä kovin ilakoi, Hyrynsalmella on saatu näistä Nimismiehis (Tiinan aikaan Claudelin) myöhemmin Vesa Juntunen tarpeeksi ! Eli Hyrynsalmen EI koske kuulema Suomen lait !!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635