En onnittele ruattalaisia. Isken nyt takaisin. Me SUOMALAISET OLLAAN NATOSSA..
Missäs te ootte loreeninne kanssa. Saimpas sanottua. Todelllinen voittaja yleisöäänten perusteella on KÄÄRIJÄ.
Kääriän kohtalo
6
224
Vastaukset
- Anonyymi
Jollain kummalla tavalla Ruotsin joutuminen Turkin ja Unkarin hampaisiin alkaa vaikuttaa hyvinkin loogiselta toiminnalta.
- Anonyymi
Euroviisujen jälkimainingeissa on päivänselvää, että mikäli rakkaat naapurukset ajautuisivat jostain syystä aseelliseen konfliktiin, niin kaikki 18 Käärijälle täydet pisteet äänestänyttä viisumaata rientäisi Suomen tueksi eikä Ruotsille jäisi muuta mahdollisuutta kuin laskea aseensa. 🤣
- Anonyymi
Ruotsalaiset toteavat tuohon, että missä te suomalaiset olitte vuosina 1808-1917?
Ette ainakaan Natossa. Taisitte olla venäläisten miehittämä maa.
Ruotsi oli tuona aikana itsenäinen kuningaskunta, joka ei tarvinnut Venäjän tsaarin lupaa mihinkään tekemisiinsä. - Anonyymi
Loreen on nainen, joka saa jokaiselta mieheltä himot sammumaan.
- Anonyymi
Loreenhan on lesbo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175