Eräs pizzeria

Anonyymi-ap

Otin mukaan ruoan söin noin tunnin sisällä siitä 2-3h alkoi nousta kuume epäilen kanarullan kanaa syyksi siitä seuraavana päivänä alkoi raju mahatauti sekä oksentelu ja juuri nämä tuli ulos mitä söin.. Olkaa ihmiset tarkkana! Harmittaa kun jäi selvittämättä olisivat joutuneet varmasti maksumiehiksi asiassa onneksi ei poikani syönyt ruokaansa oli luojan lykky tiedä minkä olisi saanut raju tauti tippaan jouduin ambulla lähtemään maha kouristuksen vuoksi

18

834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa. Keskustelujen ikäraja seksipalstoilla on 18 vuotta.

Jos huomaat keskustelupalstoilla sääntöjen vastaista sisältöä, ilmoita siitä aina ylläpidolle.

• Anonyymi

Huomasin että aloitusviestissä mainittiin "kana". Aloitusviesti täytyy poistaa!

• Anonyymi

Höpöhöpö keksi parempi satu.

• Anonyymi

Mainittu "keksi"! Ruoka-ja leivonnaisjutut eivät kuulu tänne palstalle.

• Anonyymi

Saako pannupitsaa Kuopiosta?
      Tykkäätkö sinä pannupitsasta sehän on pohjaltaan sellainen paksu.
      Itse tykkään silloinkin on kova nälkä. Silloin menee paksupohjainen pannupitsa. Sitten kun haluaa vaan herkutella niin ohutpohjainen ja reunoiltaan rapea pitsa ja se pitää syödä ihan sormin. Ei haarukkaa ja veistä. Juomana kokis tai Fanta..eikä mitään light juomia.

• Anonyymi

Koemaistaminen kunniaan. Onhan myös virtuaaliravintoloita.

• Anonyymi

Pitserioista on pitsoille annettu nimiä, mutta löytyykö mistään pitsaa joka on nimeltään Kuopio?
      Mitä Kuopio-pitsaan tulisi täytteitä, muikkujako vai ahvenkukon siivuja ja ananasta?

• Anonyymi

Löytyy greenhouse kuopio pizza mut ei ole muikkuja eikä kalaa.

• Anonyymi

Pizzaa....

• Anonyymi

Johan olis seka tilata pitsa kottiin

• Anonyymi

Tekisi mieli rapeaa pizzaa

• Anonyymi

oho-pitsaa

• Anonyymi

Onko pakko käydä aina samassa pitsapaikassa näennäisen satunnaisesti vai voiko vaihtaa asiointipaikkaa vapaasti ?.

• Anonyymi

Rosinaa voi suositella kaikille!

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      196
      1523
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1278
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1042
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      955
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      873
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      873
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      824
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42