Millaisetkohan pisterajat tänä vuonna? Itse tähtään farmaseutiksi, mutta hain myös proviisoriksi. Itsellä pisteitä 110.9. Miten tämä ''jonotus'' käytännössä toimii, jos ei heti pääse todistusvalinnalla?
Katsoin, että 2022 ennen jonoja pisterajat oli 116,3p Kuopioon (ensikertalaiset, farmaseutti) ja 112,0p (kaikki, farmaseutti), Helsinkiin 116,2p (ensikertalaiset, farmaseutti) ja 115,3p (Kaikki, farmaseutti).
Jonojen jälkeen pisterajat 2022 olivat kuitenkin Kuopioon 104.9p (farmaseutti) ja Helsinkiin 107.9 (farmaseutti).
Farmasian todistusvalinta 2023
7
2687
Vastaukset
- Anonyymi
Pääsin varasijalle 24 ensikertalaisille ja varasijalle 16 kaikille hakijoille, onko mahdollista päästä todistuksella sisään?
- Anonyymi
On, farmasian paikat liikkuu yleensä paljon. Jo pelkästään pääsykokeella ei-ensikertalainen liikkui noin 50 sijaa viime vuonna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, farmasian paikat liikkuu yleensä paljon. Jo pelkästään pääsykokeella ei-ensikertalainen liikkui noin 50 sijaa viime vuonna.
Kiitos vastauksesta!
- Anonyymi
Mistä tuollaiset tiedot löytyy?
- Anonyymi
Varasijojen jälkeiset pisteet löytyy todistusvalinta.fi (päivittyy 2023 rajat joskus myöhemmin) ja nuo 2022 alustavat pisterajat löysin https://valmennuskeskus.fi/uutiset/farmasian-pisterajat-2022/ -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varasijojen jälkeiset pisteet löytyy todistusvalinta.fi (päivittyy 2023 rajat joskus myöhemmin) ja nuo 2022 alustavat pisterajat löysin https://valmennuskeskus.fi/uutiset/farmasian-pisterajat-2022/ -ap
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615