Odottavan aika on pitkä

Anonyymi-ap

Tässä vielä odotellaan sitä wikin sivulausetta, missä mainitaan fotonin nopeuden riippuvuus emitoivan lähteen tehosta. Pitkäänkö pitää odottaa, ennen kuin APH:n otsaan voi mielessään leimata roskanpuhujan leiman?
Vaikka ei sen puoleen. Se otsa on jo niin täynnä samoja leimoja, että niitä ulottuu jo takaraivolle asti.

6

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Turha odottaa jotain sellaista, mitä ei ole olemassa.

• Anonyymi

Minä ennustan että se saadaan samaan aikaan kuin todistus ihmisen tuprutteleman hiilidioksidin aiheuttamasta lämpenemisestä.

• Anonyymi

APH aloitti uuden ketjun, jonka alkuun hän lainasi tekstiä, jota hän ilmeisesti itse piti sen osoituksena, ettei fotonin nopeus ole tehosta riippumaton.
      Päättely lähti vaan melko omituisille laduille, kun APH tuli nopeasti tulokseen, ettei eräs luonnonvakioista ole vakio, vaan riippuu olosuhteista.
      Vähän meni massa ja paino sekaisin.
      Mutta niin meni paine ja voimakin jokin aika sitten. Olivat kuulemma sama asia.

APH:n jutuilla on viidearvo, mutta siihen se titten jääkin. Juttu sivulauseesta ei ehkä ollut tahallista valehtelua, vaan ihan vain silkkaa tyhmyyttä.

• Anonyymi

Sinne sitten keskustelemaan. Täällä eivät asiasta valita muut kuin APHn tasoiset alarmistit.

• Anonyymi

Mahtaakohan putler tietää, mikä on fission ja fuusion ero. Hänen keskisormen takana on kuitenkin lehtien mukaan 6000 ydinkärkeä. Luoja meitä valrjelkoon tällaisilta kaikkivaltiailta hörhöiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1692
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1445
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      68
      1169
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1163
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1055
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      979
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    9. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      861
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    Aihe