Tässä vielä odotellaan sitä wikin sivulausetta, missä mainitaan fotonin nopeuden riippuvuus emitoivan lähteen tehosta. Pitkäänkö pitää odottaa, ennen kuin APH:n otsaan voi mielessään leimata roskanpuhujan leiman?
Vaikka ei sen puoleen. Se otsa on jo niin täynnä samoja leimoja, että niitä ulottuu jo takaraivolle asti.
Odottavan aika on pitkä
6
198
Vastaukset
- Anonyymi
Turha odottaa jotain sellaista, mitä ei ole olemassa.
- Anonyymi
Minä ennustan että se saadaan samaan aikaan kuin todistus ihmisen tuprutteleman hiilidioksidin aiheuttamasta lämpenemisestä.
- Anonyymi
APH aloitti uuden ketjun, jonka alkuun hän lainasi tekstiä, jota hän ilmeisesti itse piti sen osoituksena, ettei fotonin nopeus ole tehosta riippumaton.
Päättely lähti vaan melko omituisille laduille, kun APH tuli nopeasti tulokseen, ettei eräs luonnonvakioista ole vakio, vaan riippuu olosuhteista.
Vähän meni massa ja paino sekaisin.
Mutta niin meni paine ja voimakin jokin aika sitten. Olivat kuulemma sama asia.
APH:n jutuilla on viidearvo, mutta siihen se titten jääkin. Juttu sivulauseesta ei ehkä ollut tahallista valehtelua, vaan ihan vain silkkaa tyhmyyttä.- Anonyymi
Sinne sitten keskustelemaan. Täällä eivät asiasta valita muut kuin APHn tasoiset alarmistit.
- Anonyymi
Mahtaakohan putler tietää, mikä on fission ja fuusion ero. Hänen keskisormen takana on kuitenkin lehtien mukaan 6000 ydinkärkeä. Luoja meitä valrjelkoon tällaisilta kaikkivaltiailta hörhöiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111692Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 681169
- 541163
- 741055
- 109979
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6861- 82840