Huomasin kaupassa että ingmariini paketin koko vain 500g se isompi se on liian pieni ja lisää hintaa, tuotteen päästöjä.
Ingmariini, oivariini pakettien koko liian pieni
7
889
Vastaukset
- Anonyymi
Minä käytän minilättaa ja isompi pakkaus 600 g. En haluaisi leivälleni mainitsemiasi levitteitä.
- Anonyymi
Mitä päästöjä tulee siitä, että jättää tuotteen ostamatta?
- Anonyymi
No onhan se typerää käydä kaupassa ja lähteä sieltä ostamatta mitään. Turhaan tulee reissusta päästöjä.
- Anonyymi
Standardi voimariinipaketti on 400g. Puolen kilon palanen tinapaperiin käärittyä voita taitaa sentään olla edelleen 500 grammaa painoltaan.
- Anonyymi
"Standardi voimariinipaketti on 400g. "
Ei voimariinipakettia ole ollut yli 17 vuoteen.
- Anonyymi
Tulipahan testattua yli kymmenen vuoden käytöllä 60 % oiva ja ingmariiniä.
Kolestrooli nousi 1,5 yksikköä. Nyt sitten alentajalla alas 0,5 vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657