Kuka se rysäytti kuorma-autolla siltaan?
Vanhan vitostien rautatiesillan särkijä
10
2091
Vastaukset
- Anonyymi
Eltellin auto.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17880087h
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kuski oli hyrynsalmelainen, taisi tulla kalliiksi hänelle...
- Anonyymi
Loppujen lopuksi laskut tuostakin Eltelin sähläilystä taviskansalaiset maksavat Kajaven sähkönsiirtolaskuissa.
- Anonyymi
Minä se olin.... RÖYHHH!!! ...olin koeajamassa uutta 10-vetomönkijääni ja sillan alta köryytellessäni kuului kauhea rysäys.... RÖYHHHH!!!... koko silta taisi romahtaa mutta en tiedä tarkkaan kun en viitsinyt katsoa taustapeiliin ..... MINÄ en koskaan katso peileihin RÖYHHH!!! pois alta köyhät...
- Anonyymi
Eltellin tohelointi aiheutti kevyelle liikenteelle koko kesäksi aikamoisen riesan ja vaivan
Miksi ei radan korjaajat tehnyt läpikulkua jalankulkijoille ja pyöräilijöille?. Pieni työ heidän mittakaavassa.
Eltellihän korvaa työntekijöidensä tunaroinnin.
Aukaskaa kevyelle liikenteelle reikä tai korvaava ylimeno. Paljon ihmisiä jotka liikkuu tuosta kautta. - Anonyymi
Kännykän räplääjä oli taas asialla
- Anonyymi
Eli joka toinen meistä😉
- Anonyymi
Etkö muka tiedä . Kalliiksi tuli ajelut poijalle .
- Anonyymi
Mulukkuussa ol kuulemma räplännyt, myöntännä ite polliiseille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645