Tosiaan sen tapasin koulussa ja se oli tosi mukava. Nyt sitten haluisin koulujen loputtua sen numeron kun en sitä koulussa on istunut kysymään :( jos voitas vaikka nähä uudellee... Myös jos jollakin on jotain tietoo siitä saa kertoo en ihan hirvee tiiä siitä mitää
Tietääkö kukaan Jyväskylässä asuvan Aleksi Kainulaisen puhelinnumeroa?
Anonyymi-ap
2
268
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman lupaahan ei asianomaisen puhelinnumeroa kukaan voi antaa kenellekään, joten kyselysi on sen puoleen turha. Pistä etsintäkuulutuspalstalle ilmoitus josssa etsit kyseistä henkilöä ja omat yhteystietosi mihin hän voi ottaa yhteyttä jos haluaa. Myös facesta tms missä nuoret on , voit etsiä olisiko sitä kautta mahdollista saada yhteys.
- Anonyymi
Jaa onk se tää salibandypelaaja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329