Henkinen ff-hahmosi

diabolos

Joo on tainnut joskus olla samanlainen gallubbi, mutta ei se mitään. Kenen ff- hahmon kanssa olette sielun tovereita, tai kenen ff-hahmon kanssa olette samanlaisia.

Itse olen yhtä karski kuin Cid ja Auron, joten olen heidän kanssaan samassa kategoriassa.
Toisaalta älyni on sitä Bugenhagen luokkaa joten sekin olisi oiva vaihto ehto. Ainiin, Sephirot myös on vaihtoehto, sillä minuakin seuraa joukko semmosia mustia orjia, joiden päämääränä on päästä läheisyyteeni.

Jos Macrodeath lukee tämän, ehdotan sinulle ff8:n Cidiä. ulkonäkökin on sama puhumatta sitten luonteesta.

18

895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chocobo Farmer

Kuin ilmetty Sephirot. Yhtä kylmä, tunteeton ja julma.

Hiukseni vaan muistuttavat Squalin tyyliä.

• ff-pelaaja

...mua kuvastaa sephiroth osittain sen kylmyyden takia ja tidus sen pirteyden takia!!!

• ANNA

Olisin ehkäpä samanlainen kuin Dagger/Garnet: hillitty,paljon vastoinkäymisiä kokenut mutta silti jaksaa kulkea eteenpäin.

TAI

Ehkäpä Vivi: Herttainen pieni sielu,auttavainen ja hiukan omalaatuinen.

• Sinua kuvailisi hyvin esim: Quina tai CaitShit.

Minä taas olen kuin Kefka: yhtä ärsyttävä ja vahingon iloinen, tai sitten: Ultros: ilmestyn juuri sinne jossa minua ei kaivata ja pilaan muitten suunnitelmat...

• oreqano_qirl

Meikäläinen olisi Shepirot. Sillä se on ihan älyn siisti King Domheartsissa. (Kannattaa pelata).. xD

• BubbleGirl

Joskus olen kuin Sephiroth, kylmä, ja katse on vähän samanlainen kuin hällä, kun mulkoilen todella ystävälisesti vihaamaani ihmistä. Mhah! Toisinaan olen taas kuin se ylipirteä tyttöhahmo FF10:ssä. Nimi pääsi nyt unohtumaan. /x) Hiukset on yhtä sotkussa ja olen välillä ihan liiankin yliaktiivinen.. Johtunee kahvista. Heh!

Miten muuten voit kirjoittaa noin päin honkia, oregano_girl?? x)

• BubbleGirl kirjoitti:

Joskus olen kuin Sephiroth, kylmä, ja katse on vähän samanlainen kuin hällä, kun mulkoilen todella ystävälisesti vihaamaani ihmistä. Mhah! Toisinaan olen taas kuin se ylipirteä tyttöhahmo FF10:ssä. Nimi pääsi nyt unohtumaan. /x) Hiukset on yhtä sotkussa ja olen välillä ihan liiankin yliaktiivinen.. Johtunee kahvista. Heh!

Miten muuten voit kirjoittaa noin päin honkia, oregano_girl?? x)

kuin Queen Brahne FinalFantasy IX: stä x)

• BubbleGirl
        macrodeath kirjoitti:

kuin Queen Brahne FinalFantasy IX: stä x)

Enkä olisi! /x( Mää ne pitäny koko kuningattaresta missään vaiheessa peliä. Enkä mä ole suuruudenhullu maailmanvaltaaja.... tai... toisaalta.. eiköhän me kaikki olla...

• Se_Paivansade

Mie oon oikeestikin yhtä haista vittu tyyppi siviilissä, kuin Squall, ja Quinalla nyt sattuu oleen ihan hyvä asenne, I do what I want. U got a problem? Ja muutenkin, Quina syö aina kaiken mahdollisen ^-^

• Sword slash

Olisin ehkäpä Squall...yksinäinen susi joka ei kättele ketään..Tai ehkä Auron,vähäpuheinen nero.

• Usein sellainen jota vihaat on hyvin saman kaltaisesi

• Galuf...

• macrodeath kirjoitti:

Galuf...

juu kelpaa

• se muksu

cloud ja quina

• suntti

Rikku, Yuffie... xDD oon semmonen ilone ja pirtee niinku ne ja kyl te siis tiiette :)

• tie-tämätön_

olisin ehdottomasati yuna koska yuna on niin "henkinen" ja muutenki sellanen hiljanen hissukka joka haluaisin olla....

• Vincent Valentine

Olen yhtä hiljainen koulussa kun Vincent Valentine ja muutenkin käytän hiukan samantapaisia kuteita..
      Kotona olen yleensä Sephiroth tai Cloud tai Yuffie...

• chewie-chocobo

oon yhtä pirtee,yli-iloinen ilopilleri kuin
      ffx-2:en Rikku... :D

toisaalta mun hiukset taas on samanlaiset kun Lennen... -.-' (sekin ffx-2:sta)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2983
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      27
      1308
    Aihe