Joo on tainnut joskus olla samanlainen gallubbi, mutta ei se mitään. Kenen ff- hahmon kanssa olette sielun tovereita, tai kenen ff-hahmon kanssa olette samanlaisia.
Itse olen yhtä karski kuin Cid ja Auron, joten olen heidän kanssaan samassa kategoriassa.
Toisaalta älyni on sitä Bugenhagen luokkaa joten sekin olisi oiva vaihto ehto. Ainiin, Sephirot myös on vaihtoehto, sillä minuakin seuraa joukko semmosia mustia orjia, joiden päämääränä on päästä läheisyyteeni.
Jos Macrodeath lukee tämän, ehdotan sinulle ff8:n Cidiä. ulkonäkökin on sama puhumatta sitten luonteesta.
Henkinen ff-hahmosi
18
895
Vastaukset
- Chocobo Farmer
Kuin ilmetty Sephirot. Yhtä kylmä, tunteeton ja julma.
Hiukseni vaan muistuttavat Squalin tyyliä.- ff-pelaaja
...mua kuvastaa sephiroth osittain sen kylmyyden takia ja tidus sen pirteyden takia!!!
- ANNA
Olisin ehkäpä samanlainen kuin Dagger/Garnet: hillitty,paljon vastoinkäymisiä kokenut mutta silti jaksaa kulkea eteenpäin.
TAI
Ehkäpä Vivi: Herttainen pieni sielu,auttavainen ja hiukan omalaatuinen.
Sinua kuvailisi hyvin esim: Quina tai CaitShit.
Minä taas olen kuin Kefka: yhtä ärsyttävä ja vahingon iloinen, tai sitten: Ultros: ilmestyn juuri sinne jossa minua ei kaivata ja pilaan muitten suunnitelmat...- oreqano_qirl
Meikäläinen olisi Shepirot. Sillä se on ihan älyn siisti King Domheartsissa. (Kannattaa pelata).. xD
- BubbleGirl
Joskus olen kuin Sephiroth, kylmä, ja katse on vähän samanlainen kuin hällä, kun mulkoilen todella ystävälisesti vihaamaani ihmistä. Mhah! Toisinaan olen taas kuin se ylipirteä tyttöhahmo FF10:ssä. Nimi pääsi nyt unohtumaan. /x) Hiukset on yhtä sotkussa ja olen välillä ihan liiankin yliaktiivinen.. Johtunee kahvista. Heh!
Miten muuten voit kirjoittaa noin päin honkia, oregano_girl?? x) BubbleGirl kirjoitti:
Joskus olen kuin Sephiroth, kylmä, ja katse on vähän samanlainen kuin hällä, kun mulkoilen todella ystävälisesti vihaamaani ihmistä. Mhah! Toisinaan olen taas kuin se ylipirteä tyttöhahmo FF10:ssä. Nimi pääsi nyt unohtumaan. /x) Hiukset on yhtä sotkussa ja olen välillä ihan liiankin yliaktiivinen.. Johtunee kahvista. Heh!
Miten muuten voit kirjoittaa noin päin honkia, oregano_girl?? x)kuin Queen Brahne FinalFantasy IX: stä x)
- BubbleGirl
macrodeath kirjoitti:
kuin Queen Brahne FinalFantasy IX: stä x)
Enkä olisi! /x( Mää ne pitäny koko kuningattaresta missään vaiheessa peliä. Enkä mä ole suuruudenhullu maailmanvaltaaja.... tai... toisaalta.. eiköhän me kaikki olla...
- Se_Paivansade
Mie oon oikeestikin yhtä haista vittu tyyppi siviilissä, kuin Squall, ja Quinalla nyt sattuu oleen ihan hyvä asenne, I do what I want. U got a problem? Ja muutenkin, Quina syö aina kaiken mahdollisen ^-^
- Sword slash
Olisin ehkäpä Squall...yksinäinen susi joka ei kättele ketään..Tai ehkä Auron,vähäpuheinen nero.
Usein sellainen jota vihaat on hyvin saman kaltaisesi
- se muksu
cloud ja quina
- suntti
Rikku, Yuffie... xDD oon semmonen ilone ja pirtee niinku ne ja kyl te siis tiiette :)
- tie-tämätön_
olisin ehdottomasati yuna koska yuna on niin "henkinen" ja muutenki sellanen hiljanen hissukka joka haluaisin olla....
- Vincent Valentine
Olen yhtä hiljainen koulussa kun Vincent Valentine ja muutenkin käytän hiukan samantapaisia kuteita..
Kotona olen yleensä Sephiroth tai Cloud tai Yuffie... - chewie-chocobo
oon yhtä pirtee,yli-iloinen ilopilleri kuin
ffx-2:en Rikku... :D
toisaalta mun hiukset taas on samanlaiset kun Lennen... -.-' (sekin ffx-2:sta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308