Onko tietoa? K marketissa on kauneimmt naiset joo💟💟💞💞
Kuka On Suonenjoen kaunein nainen?
35
4805
Vastaukset
- Anonyymi
Mehtolassa? Todellain. Se pitkähiuksinen plonti varsinkin.
- Anonyymi
Ei kyllä pidä paikkaansa. Sanoisin että smarketissa löytyy laatua ja naisia kauniita antautuvaisia! Ja halpaa on . kallista köyhille rahhaa on!
- Anonyymi
Hööh tokmannilla on kans nättiä naisia! Niina varsinkin olen otettu hänen ammatitaidosta.
- Anonyymi
Minusta se se nainen jolla pyöränsarvissa paljon muovikasseja täynnä tavaraa, ilmeisesti koko omaisuus kulkee mukana, eikös se ole rittävän nätti peräkammarinpojille.
- Anonyymi
Kesällä kaupungissa näkyy mansikanpoimijoita ja kesämökkiläisiä. Paljon kauniita, iloisia naisia katukuvassa. Syksyllä iskee taas harmaus, sateet ja missä ovat iloiset ja kauniit naiset ?
- Anonyymi
Kauniita kaikki myyjät Suonenjoen kaikissa myymälöissä ja putiikeissa.
- Anonyymi
Hyvä että on, kuka niistä nappaa makian komian uuden lääkärin terkkarista, ei näy sormuksia, kai vapaa bilettämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että on, kuka niistä nappaa makian komian uuden lääkärin terkkarista, ei näy sormuksia, kai vapaa bilettämään
Jätä itsesi kehuminen muille.
- Anonyymi
K market metsolassa on tosi hyvä palvelu. Ja kauniit työntekijät.
Suosittelen asioimaan kaupassa. - Anonyymi
Mustan joen suoneniskijä?
- Anonyymi
Se olen tietysti minä💋
- Anonyymi
S marketissa on mukavat kassa henkilöt. Tykkään
- Anonyymi
Kauneus on katoavaista. Aina tulee uusia kauniimpia, ja hyvä niin!
- Anonyymi
Se on tietty Virpi P 💜💜
- Anonyymi
Sanoisin jotta joo Pa..la Niku...nen. Pylly pyörii hyvin💜💜
- Anonyymi
Joo p.n oli tosi kaunis ennen kun laitatte överitäytteet huuliin. Harmi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo p.n oli tosi kaunis ennen kun laitatte överitäytteet huuliin. Harmi
Siis laitatti
- Anonyymi
Kylläääää on...…....…....??..!!!!!!!!......????!!
- Anonyymi
Tiedä häntä. Kuka on kaunein lääkäri sairaalassa
- Anonyymi
Eihän se kauneus meinaa mitään, jos luonne on täysin musta ja persoonallisuushäiriöinen..
- Anonyymi
80 luvulla oli olevinaan
Suonenjoella kaunein nainen...kun itse kehui!!Ei oo enää - Anonyymi
En siitä kauneimmasta tiedä mutta minä olen paras panokone.
Kirkkolanniemen Kirsti. - Anonyymi
Smarketin kassa On niin kaunis kaikki siellä!😍😍
- Anonyymi
Arska
- Anonyymi
Mmmmmjjg bklllll ljhhhhjjb vjjjkkkk
- Anonyymi
Anne Pohtamo?
- Anonyymi
SÄVELSELEMA Oli ...eikä mikää blingbling
kimalteleva itsensä esittelijä käveliä.... - Anonyymi
S- marketissa suonenjoella on kauneimmat naiset. Se tumma nuori hiuksinen hoikka pitkä nais myyjä on kyllä missi ainesta?
Nyt mietitte että kuka hän mahtaa olla.
Vaan minä tiedän!
T tuntematon - Anonyymi
Eräs vaateliikkeen omistaja
- Anonyymi
Pia crista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pia crista?
Vau mikä nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pia crista?
Ihana on namu
- Anonyymi
Höh.Näin 60v miehenä kaikki naiset näyttää kauniilta !
- Anonyymi
Kassi Alma?
- Anonyymi
oisko siellä sopivaa kaunotarta vaimokkeeksi etelän miehelle joka muuttais sinne jos kaunotar löytyy!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995