Juhannus painaa päälle ja kesä puolessa ko?

Anonyymi-ap

Jaa soli muuan viikko juhannukseen. Mitä kansalaiset meinasivat? Taidanpa tänäkin juhanuksena piettää korkin kiini vahata auton ja käydä vähän maakuntamatkailemassa.

9

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Perinteinen makkara ja uintireissu

• Anonyymi

änkyrä kännit ja vaimolle näyttää kaapin paikka. ja aamulla herätä putkasta.. mites Irwin lauloikaan työmiehen lauantain.

• Anonyymi

Ei hyvältä vaikuta

• Anonyymi

Alkoholistin ei sovikaan korkkia avata - karkaapi käsidtä.

• Anonyymi

Nii se on semmosta alkoholisteilla mutta alkoholia voi olla käyttämättä myös vaikka ei olisikaan alkoholisti. Itse en ainakaan koe mitään ongelmaa jos illan tinttaa viinaa ja aamulla juo lonkeron ja alkaa aamupalalle. Alkoholismikin on mielenheikkoutta että ei osaa alkoholia käyttää niinkuin normit määräämät ja sitten tullaan siihen että kuka määrittelee normaalin alkoholin käytön normit. Täysi-ikäinen voi juoda talonsa rahansa ja jättää menemättä töihin eikä silti ole alkoholisti. -Vili

• Anonyymi

Maailmalla jos käytte niin huomaatte että jo rippikoulu ikäiset toisin sanoen ylä asteella olevat saavat mennä laillisesti baariin oluelle tai siiderille ostaa sitä kaupasta ynnä muuta eivätkä siltikään ole ”juoppoja” mutta jos Suomessa juot julkisesti oluen olet paha ihminen. Perus suomalainen kulttuuri mikä ei viinaa kestä.

• Anonyymi

Lisäksi Keski-Euroopassahan on jo kolmessa maassa laillistettu kannabiksen myynti jopa huolto asemilla niin väitän että jos suomalainen ei omasta tahdostaan halua juoda niinkö muutkin ei ole alkoholisti tai narkkari jos polttaa savuketta ja juo puiston penkillä oluen

• Anonyymi

Voisiko alkon heittää muualle ja laittaa vaikka siivouspesuaineet ja vessapaperit tilalle niin kaikki löytää haluamaansa tuotteita roskapaperit kauppakin pysyy siistinä ko juopot huilaa muualta ne viina ja päihtymistuotteensa, alkoja on muuallakin.

• Anonyymi

Paskapuhetta sielä non toiseksi viimeisellä hyllyllä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60