Eiköhä taas olisi aka vankila- Jumalan Palveluksen?
Justiin luin ton edellisen postauksen.
6
239
Vastaukset
- Anonyymi
Alkuvirtenä oli tämä; "Käykäämme nyt Jerusalemiin"
- Anonyymi
Tänään näin mun sedän vvaimoa ja serkkuani ihan sattumalta kaupan pihassa mökkipaikkakunnalla. Minulla ja serkullani on ikäeroa vissiin 30 vuotta, mutta hän on minun asuinkuntani koulun keittiöllä ruokaa tekemässä lapsille. Siellä itekkin olin ennen häntä siivoamassa ja yhden kerran tiskikonetta käyttämäsdä, täi näyttämässä🤣 en muista että varmaan lapsena olen tämän serkun kanssa puhunut, mutta heti oli jotain samaa. Äitin puolelta vois sanoa että oon suloinen myrkynkeittäjä, vaikka mies olenkin. Lapset oli ekaks moittinut kasvisruokapäivää, mutta ruoka oli siltikin hyvää. Näin se pitää olla! Hyvää, halpaa ja terveellistä!
- Anonyymi
Ai niin nyt lipsahti keittokirjan puolelle. Raamatun päivän tekstinä ajatuksissani on viisi leipää ja kaksi kalaa.
- Anonyymi
Heti Isä meidän - rukous perään.
- Anonyymi
Ja hiljaiset esirukoukset oman musiikin, rukouksen tai sanojen mukaan. Hyvää ja levollista yötä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615