Saadaa kivasti näkyvyyttä

Anonyymi-ap

22

1650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten ne lapset nyt kärsivät?

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­­N­y­­m­­f­­­o­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17887207w

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Hyvää mainosta pienelle kunnalle.Raha tulee liikkumaan tuossa tapahtumassa,ravintolat,kaupat ym. Hyötyvät tapahtumasta.

• Anonyymi

Eipä tullut skandaalia eikä lapset näyttäneet kärsineiltä.Marssilla oli mukana lapsiperheitäkin,kadunvarren ihmiset eivät huudelleet mitään negatiivisia päinvastoin kannustavia kommentteja.Torilla ja puistossa mukava lämminhenkinen tunnelma,samoin Puulaakissa.Mahtavaa oli olla osana tätä tapahtumaa.HYVÄ KANGASNIEMI!

• Anonyymi

Marssijoita oli yhtä vähän kuin kommunistien vappumarssilla. Eikä se yksi omasta mielestään julkkis todellisuudessa säälittävä turhimo saanut naamaansa lehtikuviin. Itse aion kiertää tätä tapahtumaa tukeneet yritykset kaukaa, enkä tue järjestöjä jotka olivat tätä tapahtumaa tukemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marssijoita oli yhtä vähän kuin kommunistien vappumarssilla. Eikä se yksi omasta mielestään julkkis todellisuudessa säälittävä turhimo saanut naamaansa lehtikuviin. Itse aion kiertää tätä tapahtumaa tukeneet yritykset kaukaa, enkä tue järjestöjä jotka olivat tätä tapahtumaa tukemassa.

Julkkis pääsi lehtikuviin,et vaan ole lukenut kaikkia lehtiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aiot siis boikotoida myös Kangasniemen kuntaa joka myös rahoitti tapahtumaa.Harmi jos asut itse kys.kunnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aiot siis boikotoida myös Kangasniemen kuntaa joka myös rahoitti tapahtumaa.Harmi jos asut itse kys.kunnassa.

Taitaa olla edessä muutto pois Kangasniemeltä jos aikoo lupauksensa pitää.

• Anonyymi

Milloin on heteroiden kulkueen vuoro, vai olisiko liian normaalia?

• Anonyymi

Heterot marssii joka päivä,etkö ole huomannut sitä omalla kylälläsi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heterot marssii joka päivä,etkö ole huomannut sitä omalla kylälläsi!

Ei heterot marssi,he grillaavat ja juovat keppanaa.

• Anonyymi

Nyt on vuosi2023,millä vuosisadalla te negatiivisia kommentteja laukovat elätte? SUOMI ON EDELLÄ KÄVIJÄ TASAARVOISUUDESSA,HELSINGISSÄ 100000 MARSSIJAA!

• Anonyymi

Ei se muuta enemmistön mielipidettä jos joku hölmö porukka marssii homoletkassa moniväri lippuja heilutellen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se muuta enemmistön mielipidettä jos joku hölmö porukka marssii homoletkassa moniväri lippuja heilutellen.

Eipä siellä montaakaan homoa näkynyt,naisia oli enemmistö ja nehän eivät voi olla homoja.Naiset ovat lesboja ja niistähän miehet tykkäävät.

• Anonyymi

Ihan samalla kuin tekin. Eikö negatiivista mielipidettä saati kriteeriä voi ilmaista??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan samalla kuin tekin. Eikö negatiivista mielipidettä saati kriteeriä voi ilmaista??

Kyllä voi antaa palautetta mutta asiallista.

• Anonyymi

Kuule, ihan samalla kuin sinäkin!

• Anonyymi

On väestönvaihdon kannalta hyvä juttu jos valkoiset lapset opetaan jo lapsena homoiksi.

• Anonyymi

Tunnista kaappihomo haukkuu toisia homoiksi säilyttääkseen hetero imagonsa. Sössöttävä puhetapa. Perse hartioita leveämpi. Herpes huulessa. Ja Kangasniemellä näitä olioita on enemmän kuin laki sallii, sisäsiittoisuuden seuraus, eli jumalan ratkaisu.

• Anonyymi

Pienen kylän pervo tapahtuma järjestetään näköjään taas heinäkuussa. Joillakin on uskomaton tarve pilata kauniin kuntamme mainetta. Toivottavasti Kunta ei osallistu rahallisesti tällä kertaa tuohon sairaaseen touhuun.

• Anonyymi

Olekin aina ihmetellyt näitä homottelevia miehiä, nythän se selvisi. Peitteleevät omaa homouttaan.

• Anonyymi

Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      48
      2618
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1320
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe