saatiin valmiiksi.
Orpo pääsee muikistelemaan pääministerinä. Kylmä ja tunteeton porvari, joka myi sielunsa persuille.
Vahvin valtanirja jäi arvoitukseksi, samoin kuin persujen työväestön puoluemaininta.
On paljon asioita, jotka jätettiin hoitamatta. Mitä vanhuksille ja vammaisille tapahtuu.
Isovanhempamme aloittivat kaikille suomalaisille hyvää isänmaata, pitämällä kaikki, myös heikoimmat mukana. Jos yhteiskunta huolehtii vain varakkaista, niin kiitos, jos saataisiin se ilmainen kuolinapu, meille kestävyysvajeisille.
Orpo panostaa vain pääministerinä olemiseen. Kiire loppuaikana tuli saada valmiiksi hallitus, jotta pääsee muikistelemaan E U:n kokouksiin.
Miten hallitus huomioi yksinhuoltajaäidit, heidän työnsä hoitopaikkoineen?
Orpo syyttelee Marinin hallitusta. Turhaan. Jokainen ymmärtää, ettei Marin tiennyt tulevasta pandemiasta, eikä Ukrainan sodasta.
En usko tähän hallitukseen, vain kauniita puheita, ei tekoja.
Rikotaan myös AY-liikkeen perusta.
Orpo puhuu menestyjistä, niitä ovat vain rikkaat ja hyvintoimeetulevia.
Osin kävi myös RKP:lle. Myivät maahanmuuttajat persuille
Olen pettynyt.
Sanna Marin sai nostettua työllisyyden
vaikka eihän Orpo sitä kerro.
Uusi hallitus. ..
Anonyymi-ap
3
219
Vastaukset
- Anonyymi
Hyppää kiikkuun, se piristää.
- Anonyymi
Näin pitkäaikaistyöttömänä kerron että Marinin hallitus kannusti minua työllistymään. Tämä nykyinen vei uskon Suomeen hyvinvointivaltiona, valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509