Kävi pikku moka kun raivaussahalla harvensin pihaa ja sattu saha tykkäämään seinään ja heilahti sen verran että terä osui auton oveen. Oveen tuli 6cm pitkä vekki josta maalit pois. Itselläni on kyllä keskimääräistä kattavammat vakuutukset, mutta mahtaakohan korvata tällaista itse vahingossa aiheutettua vahinkoa????
Kysyn täällä siksi että tarvittaessa voin vähän tarinaa muuttaa jos tämä asia pitää osata esittää muulla tavalla?
Antakaapa ohjeistusta että saa tämän vakuutusyhtiön piikkiin eikä omaan.
Korvaako kotivakuutus???
Anonyymi-ap
4
282
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on tämän aloituksen pointti ?
- Anonyymi
Oletko hölmö?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178969021
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Laaja Lasko korvaa ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667