Kysyn siihen vedoten mitäpä T:mi Jätkä-Juho on puuhailemaassa työntekijöidensä kanssa tällä hetkellä. Montako projektia on työ alla ja on uusia syntymässä.
Kun itsestään on kuuluisuuden tehnyt
14
1473
Vastaukset
- Anonyymi
Taijjat vaa olla kateellinen kun joku jollain tavalla koittaa menestyä tällä pitäjällä.
- Anonyymi
Perkele jos heti katteeliseksi leimataan kun jotain kysyy t:mistä niin eipä maha silloin olla hyvin pullat uunissa. Perkele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perkele jos heti katteeliseksi leimataan kun jotain kysyy t:mistä niin eipä maha silloin olla hyvin pullat uunissa. Perkele
Eikös se ole vain sinun asiasi jos sen niin käsität.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä.Yksinkertasta porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain vajakki tällä palstalla kyselee toisten asioista.
- Anonyymi
No voi hyvää päivää taas perseestä, kyllä on jollain tosi vaikeaa jo itsensä kanssa mene jo hoitoon .
- Anonyymi
Kovinpa on pyhää amen
- Anonyymi
kysy Juholta itseltään kasvotusten äläkä täällä nimettömänä ruikuta
- Anonyymi
Kas kas
- Anonyymi
Eihän Juho itse tiedä muustakuin, että siellä välillä tehdään pönttöä ja välillä jätkänkynttilää. Juho on vain kasvona julkisuuteen. Ei juho ole itse yrittjä vaan sukulaiset ovat.
https://www.finder.fi/Puutavara+ja+puutuotteet/Jätkä-Juho+Oy/Hyrynsalmi/yhteystiedot/3540277 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän Juho itse tiedä muustakuin, että siellä välillä tehdään pönttöä ja välillä jätkänkynttilää. Juho on vain kasvona julkisuuteen. Ei juho ole itse yrittjä vaan sukulaiset ovat.
https://www.finder.fi/Puutavara ja puutuotteet/Jätkä-Juho Oy/Hyrynsalmi/yhteystiedot/3540277Mitä sitten, luuletko että esim. jo edesmennyt Karl Fazer tai herra Paulig aina vaan tekee tuotteitaan. 🙈🙈🙈
- Anonyymi
Antaisitte vittuilun sijaan tukenne näille harvoille, jotka vielä jaksavat Hyrynsalmella yrittää!
- Anonyymi
Se on aivan vieras ilmiö täällä.
- Anonyymi
Harvoille? Miten niin harvoille? Hyryllä on paljon yrittäjiä ja lisää tulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635