Turve kun on uusiutuva fossiilinen polttoaine niin ihan tiedustelisin että mistä löytyy ennallistettuja vanhoja turpeennosto paikkoja ent/nyk lintujen kosteikkoalueita jonne mennä luontoretkelle eli alue jossa tämä uusituminen ja palautuminen on jo tapahtunut ja luonto on palautunut alkuperäiseen muotoonsa. Asumme Helsingissä, missä olisi lähin? Google ei kertonut mutta uskon että täältä löytyisi parempaa paikallista tietoa. Kiitos jo etukäteen.
Turpeenpoltto
Anonyymi-ap
5
189
Vastaukset
- Anonyymi
Olet tuhatvuotta etuajassa!
- Anonyymi
Lopetetaan turpeenpoltto. Ei tarvi kallista uusiutuvaa bensan joukkoon!
- Anonyymi
Turve pahin saastuttaja ,heti hävittäjien jälkeen!
- Anonyymi
Turve palaessaan tuottaa vähemmän päästöjä kuin puu palaessaan. Lisäksi puukin palaa puhtaammin kun sitä poltetaan turpeen kanssa.
Ei siis pahin saastuttaja hävittäjienkään jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499