Palkalla pitää ihmisten tulla toimeen. Tämä olisi syytä olla korjaus numero yksi. Jokainen palkan jatkeeksi tukia tarvitseva kuluttaa verovaroja ja valtion menojahan halutaan karsia. Yritykset siis mukaan talkoisiin maksamalla kunnollista palkkaa tukia tarvitseville.
Yritykset mukaan talkoisiin
14
183
Vastaukset
- Anonyymi
Tukien aika on ohi
- Anonyymi
Yritysten pitää maksaa niin hyvää palkkaa, ettei ihmiset tarvtse tukia. Silloin tukien aika on todellakin ohi.
- Anonyymi
Loppu palkan korotuksille.
- Anonyymi
Selkeä on se logiikka, että valtion menot pienenevät, kun tukia ei tarvitse maksaa. Kunnollisella palkalla tämä toteutuu. Yrityksillä ei kuitenkaan ole tähän kiinnostusta, sillä se on voitoista pois. Yritykset tavoittelevat lähinnä päinvastaista, eli mahdollisimman pienen palkan maksamista. Yrityksen tarkoitus kun on voittojen maksimointi omistajatahoille. Selkeä ristiriitatilanne.
- Anonyymi
Mut menköön äänestäjät leipäjonoon... Äänet saatu!
- Anonyymi
Terminologia heittelehtii yhdessä demokratian kanssa.
- Anonyymi
Me yritykset maksamme vaalikampanjat ja edellytämme pillimme mukaan tanssimista?
- Anonyymi
Kokoomus ajaakin yritysten etuja.
- Anonyymi
Rahamiehet päättää uuden pressankin!
- Anonyymi
Kansa sen päättää äänestämällä. Jos ei äänestä, niin on sitten turah sen jälkeen marmattaa asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansa sen päättää äänestämällä. Jos ei äänestä, niin on sitten turah sen jälkeen marmattaa asiasta.
Rahamiehet ohjaa rahan voimalla. Näin Usassakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja teillä siellä Venäjällä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain tyhmät ovat ohjattavissa. Näkee Trumpin kannattajajoukosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499