Tämä on se tärkein asia ja mikä yksinään pyörii Ohisalon päässä.
Ohisalo haluaa huumeiden käyttäjille sosiaali tukia!
13
371
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä haluat lisää pyörävarkauksia, kioski- ja katuryöstöjä?
- Anonyymi
OHISALON kopla puhalsi 70 miljoonaa meidän SUOMALAISTEN eläkevaroja (sinunkin) omiin taskuihinsa TUULIMYLLYKAUPOILLA. Tässä oli sitä todellista VIHREÄÄ SIIRTYMÄÄ.
POLIISITUTKINTAA ei katsottu tarpeelliseksi toteuttaa SUOMESSA tämän asian tiimoilta.
Ps. Asia ei ole vielä vanhentunut, eli olisikohan syytä ottaa tämä Sanna Marinin SDP hallituskaudella toteutettu "PUHALLUS" todelliseen tutkintaan. - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17901404F
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Ai huumehylkiö sais varastaa? Suolakaivokseen narkkarit!
- Anonyymi
Ei tästä Ohisalosta tarvitse kenekään mitään välittää!! Ei hänen mielipiteillään ole ollut mitään arvoa ennenkään!
- Anonyymi
Täysin turha tyyppi, miksei senkään isä käyttänyt aikanaan kortsua , oltaisiin paljolta säästytty.
- Anonyymi
On sentään toinenkin asia, joka mahtuu Oharin pikku nuppiin: turvapaikanhakijat.
- Anonyymi
Joo onneksi ei ole enää ministeri, nyt ei ole sen jutuista väliä.
- Anonyymi
Nyt äkkiä pözzyyttelemään🌿🏃♂️
- Anonyymi
Ohari aloittaa Greenshit - ekoterroristijärjestön näkyvyyden tukemisen lainaamalla omaa kasvokuvaansa järjestön julisteisiin ... :-))
- Anonyymi
Ohisalo lietsoo vihapuhetta, se on ihan naurettavaa ja lapsellista. Epäonnistuihan Ohisalo itse karkeasti ministerin tehtävässään. Kaiken lisäksi oli epäpätevä puoluejohtajaksi. Kaiken kaikkiaan ei edes keskinkertainen tapaus. Toivottavasti ämmä tajuaa jäädä pois politiikasta.
- Anonyymi
Sossuissakin on yllättävästi huumeiden käyttäjiä.
- Anonyymi
Narkkari on aina narkkarin asialla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873257
- 622977
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332490- 802293
- 742219
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361883- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201623Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460