Sephiroth...vai Kefka...Kumman kaa x)

Kumman kanssa haluaisit naimisiin? Tai yleensäkin
Final Fantasy hahmoista, kenet naisit?

Esim. Squall: ei puhuisi paljoa ja olisi suojelevainen. Tekisi varmaan kaikki kotityötkin
puolestasi.

Tai Ultros: tiedän, on mustekala, mutta monta kättä voi helliä paremmin kuin yksi.

Laittakaa viestiä ja mieluiten jonkinlainen selitys miksi naisit hänet.
Pojatkin saavat vastata, onhan se Paine niin kuuma domina...

15

891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oreqano_qirl

Kyl mää varmaan Sephirotin kanssa. Tai jos sitä ei vois ottaa niin ottasin ilo mielin tän tän.. Seiferin. (Se kun on niin ihQu. Samanlainen melkein kuin Squall.. Squall ei ole aina ihan niin tuppi suu sitten). xD

• BubbleGirl

Ehdottomasti Squall tai Tidus. Molemmat on semmosia pullanassuja, jotka tekee kaiken, mitä käskee. Siinä välissä kävisin aina salaa pistämässä Sephirothia ja/tai Ansemia. x) Hohoo!

Ronskit ja viileät miehet on ne, jotka viehättää seksuaalisessa mielessä.

• minä

Kyllä se olis RUFUS

• Paragon

Hän on niin viaton ja söpö. ja mukavaa seuraa.

• Skuaali

Kyllä ehkäpä Yunan vaikka se onkin hieman ärsyttävän neitimäinen joskus,mutta on kelpo täti muuten... ;)

• Kotilo- ja gekkofani

Varmaankin Tiduksen...Lainaan tässä nyt yhen aikaisemmin tänne keskusteluun kirjoittaneen sanoja, mutta Tidus on todellakin semmonen jokapaikansöheltäjäsählääjäsankari..x).. niin kuin mäkin x)

• Kuningatar Brahne, koska hänellä on niin mehukkaat muodot slurps! nam! XD bwahahaa!

Tai oikeastaan Lulu, koska hän on kunnon nahka-asuinen riispatäti. Oww whip me! whip me!

• thunderstorm

Jos nahka-asusta riispatätiä kaipaa, niin kannattas miettiä Painee (siis warrior-Paine).
        Mutta ite pidän kuitenkin eniten Rikkusta. Se on niin pirtee ja ilonen. Semmoset on mun mieleeni. Ja Thunderplainsilla se oli niin ihastuttava, että se iski suoraan sydämeen xD

• diabolos

Olen nainut kaikkia kylän naisia niin vitusti, ettei naimisiin tee enää yhtään mieli. Fantasioissani olen kyllä....Jaaha ketään ei taida kiinnostaa...

• Mikoteus

Tifa .Piste.

• Ja Hiltuset olivat onnellisia, sekä Tervot hylkäsivät Jumalan saatuaan maistaa nautintoa...

• ANNA

JOO...Kaipa sitä nais Squallin tai Cloudin...Ne molemmat ovat herkkiä,hyvin komeita ja vahvoja.

=)

• diabolos

Siitä kannattaa kaikkien naisten unelmoida.

• persläpi^^

luulin ihan että macrodeath on poika... ensin aattelin ko luin juttua että mikä homo tää on... xD

• Vincent Valentine

Vincentin, siksi koska se ei häiritsisi ja se olisi rauhallinen ja ymmärtäväinen..KAWAII..tikku
      Sephirothin, koska se tappaisi kaikki maailman tyypit joita inhoisin(eli suurin osa pissiksistä)
      Cloudin, koska se olisi niin rohkea ja muutenkin sellainen pussi...KAWAII...en osaa selittää...
      Kadajin, olisi pikkutyyppi joka yrittäisi leikkiä kaikkivaltiasta..ja muutenkin niin kissa..KAWAII!
      Yazoon, koska hän tekisi puolestani kaikki kotityöt, esim. tiskaisi puolestani..no mutta ja muutenkin Yazoo olisi mukavaa seuraa ja se on niin nätti..
      Renon, koska sen kaa olisi hauskaa, esim. ryypätä jossain kapakassa..ja tietenkinhän Renon ryyppykaveri Rudekin olisi mukana^^ Ja sitäpaitsi Reno on Turkseissa ja sinne silloin varmaan minäkin pääsisin^^

Niin siinä oli ne mitkä minä naisin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      29
      1316
    Aihe