Soivatmun vintage audio radiolla välillä
Suomi ROCK ja Radio Classic
9
368
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäpä siinä. Classic soi mulla autossa välillä.
- Anonyymi
Mikäs siinä jos jaksaa kuunnella samojen kappaleiden jauhatusta, jotka on soitettu puhki. Huvinsa kelläkin.
- Anonyymi
LP levyn voi soittaa puhki. Siis tavallaan, vaikka käytännössä näin ei tapahdu. Digitaalinen audio ei soi puhki.
- Anonyymi
Molemmat Suomen parhaimpia kaupallisia radiokanavia 👍
- Anonyymi
Neljällä sadalla kappaleella tehdään "Suomen paras radio"? Älä naurata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomirock huono radio, Classic huono klassinen, #huonot radio SuomiRock, Radio Classic #samat kappaleet Suomirock, huonoimmat kaupalliset Suomirock
- Anonyymi
Ei voi mitään kum Radio Soi ei enää kohta suo soi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl silläki seafm:n pesee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl silläki seafm:n pesee
Sehän ei pidä paikkaansa. Jos Sea Fm:ään vertaat, niin musiikkitarjonta on ylivoimaisesti ajantasaisin verrattuna muihin musiikkiradioihin. Suosittelen kuuntelemaan, jos olet noin pihalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625