Ilkeämielinen ihminen voisi kertoa, että RKP:n denatsifikaatio on Putinin tilaustyön toteutusta.
Kyllä RKP:n toimet ovat kummallisia ja linjattomia sekä pahimmillaan pitemmällä tähtäyksellä omien äänestäjien edun vastaisia.
Hallituksen hajoamista todennäköisempää lienee RKP:n hajoaminen. Sääli. Henriksson tarvitsee opintomatkan kansan pariin.
Ahne on ote RKP:n denatsifikaatiossa
5
157
Vastaukset
- Anonyymi
Häh mitä höriset !! Putin ja Persut on paita ja peppu !!
Persuin täytyisi palkata ulkopuoliset konsultit ministereiksi niin ei olisi natseja !!- Anonyymi
Kyllä nyt elät ristiriitaisessa ympäristössä ja ajatuksissa. Putinin, meidän Vihreitten, SDP:n ja RKP:n yhteinen denatsifikaatio on kohdistettu Perussuomalaisiin ja syyttää heitä natseiksi. Kommenteillasi olet sinäkin mukana Putinin puuhissa.
Uskon, että todellisia natseja meillä ei juuri ole. Yleisemmin kylläkin hörhöjä kaikissa puolueissa. Käy kuten Ukrainan denatsifikaatiossa, tosi natseja on löytynyt hyvin vähän ja hekin valtion epäilevän tarkkailun alla.
Hävytön, tyhmä ja turha operaatio Holopaiselta. Lindtman ja Henriksson toivottavasti heräävät todellisuuteen.
- Anonyymi
Sanooko kansa heil Hitler , älä unta nää !!
- Anonyymi
Sen verran puolustan Anna-Majaa, että Rkp sisältää sähäkän ja epäyhtenäisen joukon bättre folkkia, jota yhdistää eniten kieli. Yhteistä myös lienee aika pitkällä, että suomenkieliset eivät ole paljon mitään eikä varsinkaan Persut.
- Anonyymi
Mitä sitten lienevät ne puna-viher paviaanit, jotka aina rummuttavat rintaansa ennen vaaleja ja sitten onanoivat vanhaa kaivaen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716