Kuinka vaasalaiset voitte äänestää RKP:n tapaista kätyripuoluetta, aivan järkyttävä p-sakki, ettekö huomaa sitä itse?.
Rkp=kätyripuolue
11
575
Vastaukset
- Anonyymi
rauhoitu persu hyvä..hae rillimakkara ja napsauta tölkki auki,siitä se lähtee viikon putki mutta ei haittaa...kyllä kaverit tukee ja aurinko paistaa .
- Anonyymi
On huomattu,siksi emme äänestäneetkään.
- Anonyymi
Niitten on pakko jos meinaavat työpaikkansa pitää.
- Anonyymi
Ärkkopee on syyllistynyt mm. rasistisen Freudenthal natzimitalin jakeluun jota ei ole virallisesti vieläkään lopetettu se on vain keskeytetty
- Anonyymi
Kuinka tyhmiä Persut voi olla?
- Anonyymi
Puolet siitä mitä keskiverto Svante.
- Anonyymi
Hurriet on hurrien puolella. Ajavat omaa etuansa. He ovat ruotsalaisia suomessa jolla on ruotsalaisten kulttuuri.
- Anonyymi
Onko silloin ”kätyripuolue”, kun räkänokkaiset
persut saa kuulla kunniansa ja totuuden itsestään.? - Anonyymi
Ruotsi ja ruotsinkieliset ovat rasisteja ja natseja suomenkielisiä kohtaan!
Fifaa!
Mikähän noille 🧕🧕 riittää??Ei mikään.Olen ollut hoitajana Ruotsissa, olipa sellaisia vanhuksia (Ruotsalaisia) että ei Suomalainen saanut tulla heitä hoitaa,eipä ollut iltavuorossa valinnanvaraa, jos sattui olemaan vaan pari Suomalaista.On huoritelleet,sylkeneet ym . mutta eipä ole auttanut/eikä ole tullut mieleen edes Rasismiin vedota,, mutta nämä osaa 🧕🧔- Anonyymi
Onko tuollainen natsitouhu oikeasti totta.
- Anonyymi
Vain noin 5% suomalaisista on ruotsinkielisiä. Eikö nuo loput 5% voisi muuttaa ruotsiin kun kerran ruotsalaisia ovat.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657