Luin tuossa erään tutkimuksen jossa sanottiin että valtaosalle naisista sopiva mulkku on 15-18cm. Itse olen saanut haukkuja nuoruudessani pienestä kullistani ja mittasin tässä yks päivä että se on 14cm ja jotain päälle. Oon ollut näiden nuoruuden huonojen kokemusten takia ilman pillua koko elämäni. En kehtaa naisia enää lähestyä vaikka huomaisin jonkun olevan kiinnostunut, harmittaa jos ne pitää mua kusipäänä sen takia mutta en halua tuottaa pettymystä kenellekkään. Haluaisin kuitenkin olla hyvä kumppani jollekin joka osaa tyydyttää naisensa. En tarkaa ikääni kerro mutta yli 30 ja alle 40
Tutkimuksen mukaan
5
916
Vastaukset
- Anonyymi
Ankeaa, että tuollaisella suomalaisen miehen keskimittaisella kalulla varustettu saa asiasta niin huonon itsetunnon, että ei voi naisia lähestyä.
Jos saman analogian siirtää muihin elämän alueisiin, niin keskimääräinen palkka, keskimääräinen asuinpaikka ja keskimääräinen paino/pituus voisivat aiheuttaa saman. - Anonyymi
Tottakai se sopiva mitta on vaikka metri, kunhan käyttää vain hieman päätä. Mutta kyllä se lyhyempikin riittää, kunhan vain uskaltaa sietää läheisyyttä riittävästi. Jos haluaa etäyhteyden, niin kannattaa etsiä sitten tosi pitkää kalua.
- Anonyymi
Jos metri on sopiva niin sehän se lohduttavaa onkin. Taitaapa siis elinikänen selibaatti odottaa, täytyy ettiä joku incel surkimusten ryhmä mihin liittyä
- Anonyymi
Itellä noin 19cm ja suht paksu. Naiset sanoneet pieneksi et yli kakskyt senttinen on iso, sellainen mitä haluavat. On sitä isoksi myös sanottu mutta kaveri joka pitää miehistä. Eipä tuolle enää ollut aikoihin muuta käyttöä kuin oma käsi. 54M
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890