Ajanvarauksen Florence Nightingale taitaa itse määrätä kelle antaa lääkärin ajan ja kelle ei. Olen yrittänyt saada aikaa lääkärille, tämä Florence mietti ja mietti että antaako aikaa. Aikaa ei annettu, lupasi soittaa . Ei ole kuulunut mitään, ihme touhua.
Kurikan hyvinvointikeskus
Anonyymi-ap
5
499
Vastaukset
- Anonyymi
osasitko esittää asiasi oikein? vai perinteisesti.."ei mulla mikää oo"
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17910578k
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Jos ajattelevat että väärä paikkaan soittelet. Soita pöpölään tai K Kaupan Väiskille.
- Anonyymi
osaako joku sitte esittää täällä asiansa oikein?
- Anonyymi
Priorisointia. Olen huomannut ihmisten puheista että ajan saa heti jos on muka parempi ihminen. Tämmöstä se taitaa olla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850