Suomalaisessa parlamentaarisessa demokratiassa hän Ukko Ylijumala ei pestaa apureita likaiseen työhön.
Ukko Ylijumala katsoo korkeuksistaan ja on kovasti huolissaan siitä, että poliittiset ääriainekset ollaan ajamassa Ranskan malliin maan alle muodostamaan vaarallisia militantteja ryhmittymiä.
Poliittiset äärilaidat, oikealta ja vasemmalta on osattu Suomalaisessa politiikassa käsitellä, hyväksymällä heidät mukaan vastuuseen ja päätöksentekoon. Ensin kansa on antanut heille vaaleissa tukensa ja sitten heidät adoptoidaan mukaan valtiollisiin, sääntöjen mukaan toimiviin päättäviin elimiin.
Nyt Ukko Yli Jumalan asiamieheksi ovat ilman valtakirjaa ilmoittautuneet demokraattisen ajatuksen ja ilmaisun vapauden vastustajat, SDP, Vasemmistoliitto, Vihreät ja RKP. Yhtä ainutta rehtiä pelisääntökeskustelun avausta nämä puolueet eivät ole syytösten ja haukkumisen ohessa esittäneet Petteri Orpon hallitukselle tai suoraan Perussuomalaisille.
Puoluejohtajat! Ei ongelmia ja riskejä noin hoideta. Tämä viesti on yhtälailla velvoittava Perustuslaillisten puoluejohdolle.
Olisi tyhmää valita Ranskan tie tai toistaa brittien virheet Pohjois-Irlannin kiistassa ja - sodassa.
Demokratiamme on toimiva. Tosin se edellyttää puoluejohtajilta vähintäänkin aikuisen ihmisen ymmärryskapasiteettia ja kyvykyyttä. Nyt hallitsee puolueitten tekemisiä infantiilien lautapelin pelaajien asenne. Korjatkaa se demokratiaamme sopivaksi. Tehkää työtä ja palvelkaa kansaa.
Lopettakaa pelleily.
Voiko puolue olla Ukko Yli Jumalan asiamies, joka päättää muitten puolueitten olemssaolosta
Anonyymi-ap
2
222
Vastaukset
- Anonyymi
Toivon tuon puoluejohtajatason pelleilyn loppuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519