Virkapelle ei suostunut pesemään pyykkejäni, vaikka vein ne hänen kopperoonsa. Olisin ymmärtänyt virkapalvelijan änkyröinnin, jos olisin käskenyt hänet kotiini pesemään pyykkejä, mutta vein ne verovaroilla maksettuun TE toimiston tiloihin. Ihme pelle, joka loisii verovaroilla, mutta ei tee työtään.
TE palvelija ei tehnyt työtään
11
323
Vastaukset
- Anonyymi
Uskomatonta, kun työ ei kelpaa.
- Anonyymi
Olen pöyristynyt
- Anonyymi
korkki kiinni!
- Anonyymi
Perpeleen loiseläjiä nuo virkarosvot
- Anonyymi
😅😅
- Anonyymi
Käske sen nuolla ne puhtaaksi.
- Anonyymi
TE palvelijan tehtävä on palvella asiakkaita. Mikset neuvonut typerystä.
- Anonyymi
Laiskoja lusmuja nuo virkaloiset.
- Anonyymi
Aloittaja puhuu paskaa, ei se mitään pyykkejä ole vienny yhtään mihinkään. Taitaa vaan vituttaa aloittajaa kun te virkailija tienaa enemmän, ja sit viellä antanut karenssin aloittaja samaa kastia noiden muiden kanssa, jotka jauhaa samaa paskaa että loisii ja ei tee työtä.
Kaikki ketkä jankuttaa tota samaa paskaa päivästä toiseen, niitä vituttaa se että on saanu karenssin ja te virkailija tienaa enemmän, ymmärtäähän sen. Helppohan täällä netissä on purkaa omaa pahaa oloaan ja viellä anonyymisti.
Hankkikaa elämä ja keskittykää oikeisiin ongelmiin.- Anonyymi
Kokoomus, etsi köyhä ja tapa!
- Anonyymi
Aivan, mutta mamunaiset ovat aina valmiina naimaan suomalaisen miehen kanssa, ettei heidän tarvitse kärsiä pikkuruisten mamumiestensä pikku pilistä ja hennosta kehosta. Tekevät mitä tahansa, jos suomalainen suostuu naimaan niitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645