Laittaako polttoaine hinnat autoilijaa ajelemaan 20km/h alle nopeusrajoitusten?
Näyttä siltä,kun liikuu liikenteessä.Näyttää myös siltä ettei näitä levähdyspaikkoja ole tarpeeksi tiheässä.Johon voisi siirtyä olessaan tien tukkona.Peilti -poliseja kyllä näyttää olevan.
Bensan hinta
8
251
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko jo ollut yhteydessä eduskuntaan?
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17921635Z
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hosuminen liikenteessä on vaarallista.
- Anonyymi
Nopeus tappaa SPEED KILLS!!!!
- Anonyymi
Vastoin yleistä uskomusta, nopeus ei tapa.
Jo nyt lakkautettu nasa:n avaruussukkula liikkui kiertoradalla noin 29 000km/h, ja siinäkään nopeudessa ei kuoltu nopeuden takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastoin yleistä uskomusta, nopeus ei tapa.
Jo nyt lakkautettu nasa:n avaruussukkula liikkui kiertoradalla noin 29 000km/h, ja siinäkään nopeudessa ei kuoltu nopeuden takia.Liikenne ei ole avaruudessa, ikävä kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikenne ei ole avaruudessa, ikävä kyllä.
Siltikään se nopeus ei itsessään tapa, ei maanpäällä eikä avaruudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltikään se nopeus ei itsessään tapa, ei maanpäällä eikä avaruudessa.
On se hyvä että ne verottaa ny niitä patteriautoja ei kaikki perseaukiset osta niitä,muutenkin valitetaan että sähkö on kallista.Mä en kilpailuta sopimuksia,mutta ajan kyllä dieselillä niin kauan kun sitä pumpulta saa..makso mitä makso
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657