Tulisi pian syksy niin kesämökkiläiset ja marjanpoimijat olisivat lähteneet kotiin.
Kaupassa pitää jonottaa, parkkipaikka täynnä mökkiläisten autoja ja netti toimii jos toimii, ruuhkaa.
Palaisi arki. Joka helvetin kesä sama kun kesäloiset ilmestyy.
Mökkiläiset kotiinsa.
11
1452
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä höpötät? Kesäloiset tuo rahhoo Suonenjoelle !
- Anonyymi
Eivät minulle, eivätkä monelle muullekkaan.
- Anonyymi
Ilman niitä mökkiläisiä voisi olla että ei olisi niitä kauppoja? Ei tuollaiset pikkukylät kunnon kauppoja elätä jos ei kesäasukkaat sinne rahaa tuo ?
- Anonyymi
Kyllä rahaa tulee. Mansikka käy kaupaksi hyvin!
- Anonyymi
Varmaan tulisit hulluksi kaupungissa. Huoh, mitkä ongelmat.
- Anonyymi
Köyhät kyykkyyn! Rahhoo on
- Anonyymi
Pienen ihmisen huutelua 🤣
- Anonyymi
Joo,marjanpoimijat nykyään kummallisia.Kaupassa kävelevät päälle ja muutenkin röyhkeitä ja epäkohteliaita.Tulleet varmaan eri paikoista kuin ennen.
- Anonyymi
Mukavia poimijoita ovat.
- Anonyymi
Mukavaa ja rauhallista. Lomalaiset ja poimijat pääosin lähteneet. Kaupungissa rauha ja ihmisillä hyvä tahto.
- Anonyymi
Taas tänään oli liikaa väkea keskustassa. Markkinat mukamas. Eikö tilaisuuksia voisi siirtää pois keskustasta johonkin syrjemmälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657