Hei voi kauheaa tuli pääsi irti pellolle. Rutikuiva pelto joka täydessä liekkimeressä. Rakas jumala voisitko pyyhkiä pois liekkimeren pellolta.
Ja ohoh hups niin liekkimeri oli mennyttä.
Olen siis osittain uskovainen. En ole missään lahkossa mutta uskon ainakin henkimaailmaan. En välttämättä usko jumalaan mutta henkimaailmaan uskon ja oon jopa melkein 100% varma siitä.
Uskontovitsi (en ole ateisti vaan osittain uskovainen...................)
2
145
Vastaukset
- Anonyymi
Minä uskon täysin Raamatun Jumalaan ja hänen ainutsyntyiseen Poikaansa, Jeesukseen, joka sovitti ristillä koko maailman synnit.
Näkymätön maailma on täysin yhtä tedellista, kuin tämä näkyväkin. Näkyvä maailma on kuitenkin vain ajallista ja hetken kestävää. Näkymätön maailma on ikuista. Ikuisuusolennoiksi Jumala meidät loi, koska hän loi ihmisen kuvakseen.
Tuli on Raamatussa vertauskuvana kielen synneistä. "Samoin myös kieli on pieni jäsen ja voi kuitenkin kerskata suurista asioista. Katso, kuinka pieni tuli, ja kuinka suuren metsän se sytyttää!" (Jaakobin Kirje 3:5)
Olisi moni poliitikkokin säästynyt paljolta, jos olisi hillinnyt kieltään.- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179258506
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951516Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 521022
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 40766