Onko johtamistaidollinen kyvykkyys hävinnyt tästä maasta.
Onko poliittisten johtajien omaama tilannekuva 15- 20 vuotta sitten lausuttujen ja kirjoitettujen rasististen lausuntojen tulkinnan tulos. Senkö pohjalta päätökset tehdään, jos päätöksille jää aikaa.
Hyvät puoluejohtajat, kokoontukaa ja purkakaa tämä meitä kaikkia turhauttava häpeällinen sotku.
Sitten, ryhtykää rehelliseen työhön!
Kumpaa politiikassa tehdään, tulkitaan vanhoja rasistisia lausuntoja vai johdetaan maatamme??
10
169
Vastaukset
- Anonyymi
Orpo tek valintansa ja otti natsipuolueen hallitukseen ..
- Anonyymi
Kommenttisi ei tue eikä palvele tämän kansakunnan johtamista.
- Anonyymi
Aika monen suomalaisen toive on päästä kaikista somaleista ja muslimeista eroon.
- Anonyymi
Tämäkään kommentti ei palvele tätä kansakuntaa eikä sen johtamista, siitä huolimatta, että se on ilmeisen totta.
- Anonyymi
Taustoja on hyvä tutkia ja olisi pitänyt tehdä se jo aiemmin, ettei näiden sairaitten natsien tarvitsisi menettää kasvojaan kakkien edessä, olisi heille helpompaa.
- Anonyymi
Et varmaankaan tiedä mikä on natsi. Suomessa ei nyt ole natseja.
- Anonyymi
Nyt mitataan puoluejohtajien kokonaiskyvykkyyttä, tilanneälykkyyttä ja henkistä kanttia.
Nyt nähdään kuka pystyy priorisoimaan, keskittymään oleelliseen ja hallitsemaan kannattajistaan ne harkintakyvyttömimmätkin.
Provosoituminen on menestyksen pahin este. - Anonyymi
Vihervasemmisto kärsii velanoton jälkeistä krapulaa, pakko kiukutella, että omat natsitaustat jää piiloon.
- Anonyymi
Marinin katkera Joukko joka kiven kääntää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113637
- 673287
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342734- 862579
- 852468
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422164- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121726