Kannattaisikohan miettiä vielä sitä yhteistyötä persujen kanssa... oliko järkevää, millään mittarilla.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Einsatzgruppen
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Ordnungspolizei
Huvittava sattuma muuten, että nimi/sana Orpo on lyhenne, joka tarkoittaa natsisaksan Ordnungspolizeita.
Muistutus/ påminnelse RKP:lle
8
166
Vastaukset
- Anonyymi
Hallituksessa ei tajuta, että he loukkaavat kansan oikeudentajua,
ottamalla hallitukseen puolueen, jonka rasismia enemmistö kansasta
ei hyväksy. - Anonyymi
Hallituksessa ei tajuta, että he loukkaavat kansan oikeudentajua,
ottamalla hallitukseen puolueen, jonka rasismia enemmistö kansasta
ei hyväksy, vaikka he hyväksyvätkin.
Kansan mielestä he tekevät väärin. Kansalla on parempi oikeudentunto. - Anonyymi
Kauanko kansan pitää alistua niiden tahtoon, joiden moraali
on höllentynyt riman alle ?- Anonyymi
Liberaaliksi itsensä brändänneet joille pakottaminen kielipolitiikassa on kaikki.
Siinä ei äärioikeistolla ole mitään väliä, kielipolitiikka ja siihen kytketyt rahavirrat on se juttu.
- Anonyymi
Erittäin hyvä muistutus aloittajalta.
- Anonyymi
Anna- Maja tee päätös hallituksesta lähtemisestä.Pelastat Suomen.
- Anonyymi
Juuri näin. Pelasta Suomen maine ja oman puolueen maine!!
"Suomen hallituksen rasismikohuja ja Iltalehden toimittajaan kohdistunutta maalittamista Tanskassa on seurattu jossain määrin järkyttyneinä.
– On yllättävää, että tällaista voi tapahtua maassa, jonka kuvittelimme olevan yhtä demokraattinen kuin oma maamme."
Lähde:IL
- Anonyymi
Tämä meno ei voi jatkua. PS on ainoastaan haitta koko Suomelle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423