Siis haluun tietää et oonko ainoo kuka kiihottuu pyörän satulassa?
Ekan kerran sain hirveen orkun pyöräl kesällä 4 vuotta(olin 12) sitten se tuntui hyvältä! Oli kuuma kesä olin shortseissa ja topissa ajelin perus kadulla ja tunnen ku pimppini ensiksi kostuu noh aloin sitten hieromaan sitä satulaa vasten, satula oli semmoinen että se kaartui vähän ylös päin just pimpin kohtalla(AHHH). Ja ihmeellisen nopeasti saan orkun oikein kunnon! Nyt oon 16 ja ajelen joskus pyörällä vähän syrjäisimmissä paikoissa joissa laukean pari kolme kertaa ajeluni aikana, käsi voi joskus mennä pikkareihinkin.
kiihottuminen ajaessa
10
993
Vastaukset
- Anonyymi
Minä runkkaan satulaan. Autolla ajaessa usein alkaa kiihottamaan ja sormet eksyy pilluun. Sillon tekis mieli pysähtyä ja istua paksun vaihdekepin päälle. Se on kuin iso terska
- Anonyymi
Rauhalliseen ja turvalliseen paikkaan autoilessahan tuo olisi mahdollista ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhalliseen ja turvalliseen paikkaan autoilessahan tuo olisi mahdollista ...
Autossa usein sormella vaik levikkeella . Nina 45
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis ihanaa katsella.
Vielä ihanampaa tietysti olis runkata toisiamme.
Mun näppärät sormet sun pillussa ja sun käsi mun kalun ympärillä.
M41 Anonyymi kirjoitti:
Olisi mukava yllättää nainen levikillä. Tarjosin varmasti apua
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Y1y6F2
- Anonyymi
Ihana T. Nina 45
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S7z0F1
- Anonyymi
Varmaan tuntu ihanalta
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144