Purran eroamiseksi on tehty adressi, jonka voi allekirjoittaa ilman tunnistautumista. Feikkitilejä perustetaan kiireellä. Raukat eivät uskalla laittaa nimeään.
Tätä ei media kerro.
Purran adressi
10
589
Vastaukset
- Anonyymi
Tehdään adressi Purran erottajien erottamiseksi... ai niin, eihän ne oo töissä...
- Anonyymi
Äkkiä nimi Adressiin Purra vaihtoon. Anoyyminä itsekkin olet tällä palstalla.
- Anonyymi
Feikkejä adresseja tosiaan pystyy tekee ilman tunnistautumista bottimaisesti. https://temp-mail.org/en/ tarjoaa väliaikaisen random mail osoitteen. Mikki Hiiri oli kuulema allekirjoittanut. Aku Ankkaa en vielä nähnyt enkä Kroisos Pennosta.
- Anonyymi
Tulis vielä Karhukoplan ja Milla magian allekirjoitukset Putte Possun vahvistamana.
- Anonyymi
ei tarvi tehdä feikkitilejä , aikoinaan tein 99, niitä on toiminnassa vielä noin 80.
purran juttu ei kiinnosta lainkaan, on mukavampaa ajateltavaa. - Anonyymi
Minä ja sadat muut ovat liittyneet perussuomalaisiin ja lisää tulee valtavalla vauhdilla. Eihän kukaan järkevä ihminen viitsi katsella ja kuunnella järjetöntä opposition ja median touhua. Euroopassa sota käynnissä pitäisi olla hallitus toiminnassa niin oppositio kaivelee vanhoja kirjoituksia ja eivät millään jaksa uskoa, että hävisivät vaalit.
- Anonyymi
Näin on!
- Anonyymi
Sadat?
- Anonyymi
On sitä tärkeempiäkin asioita hoidettava, kun jotain helvetin 15v vanhoja kirjotuksia. Suksikaa kuuseen kesselit niiden adressienne kans, ne kuuluu hautajaisiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850