Ruisrokissa Saarikko joutui hoipertelemaan ja oksentamaan.
Perussuomalaisten vaalimenestys käy niin mahan päälle vieläkin.
Onko Kuusamossa samaa rapulaa?
Keskusta hoipertelee ja oksentaa
4
663
Vastaukset
- Anonyymi
Annika tulossa hoipertelemaan ja oksentamaan perussuomalaisten päälle.
Neliveto Massikka päivystää olutfestareilla keskustassa kun keskustalaiset pilettää niinkun suviseurapuhuja jauho-Sanna tyttöjen kesken piletti taannoin tsadissa.
Oksennus lentää, varokaa persut! - Anonyymi
Keskustassa pahoinvointia. Oksennusvaara, jopa sortumisvaara Nilon sillalla.
Annika saanut suosituksia muulta vihervasemmistolta, että kannattas käyttää jauhoja. Ne kun ei lihota ja tekevät olon niin mukavan vittumaisen persuvastaiseksi ja natsimaiseksi, että lehmätkin näkee rasismiharhoja!👹🤢 - Anonyymi
Anteeksi kun olin 1960-luvulla niin rasisti, että en antanut heiniä navetasta romaanijoukolle, joka tuli tervehtimään meitä porukalla useamman hevoskolonnan voimin.
Pyysivät kahvinkeittoa ja ruokaa mutta minä olin niin rasisti etten antanut mitään.
Olen pahoillani ja pyydän anteeksi jos vaan voitte antaa anteeksi.
Elkää nyt tuomitko vaan antakaa anteeksi!
Tunnustan olleeni kuusamolainen rasisti ja olen taivalkoskelaisia sanonut ”tappikoskelaisiksi” ja posiolaisia ”poronmunan purijoiksi”!
Anteeksi.. - Anonyymi
Pusäyttäkää hyeenalauma demokratian nimissä!
https://www.adressit.com/vaadimme_riikka_purran_pysymista_tehtavissaan_ja_tyorauhan_antamista_hanelle
Riitan puolesta🌷
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657