Näin kaksi ihanaa isoa, syötävänsuloista kullia tänään rannalla. Toinen sai vielä suuhoitoa n 3 metrin päässä. Päässäni pyöri koko ajan; miten aloitan juttelun jne. Olisi tehnyt mieli kysyä: saanko koskea tai pussata sitä. Jopa että nussi mua. Mutta olin ujo. Ja hiljaa. Vilkuilin sivusilmällä ja kuuntelin tarkkaavasti. Ennen nukkumaanmenoa minulla on mielikuvaharjoitteita ja lihaskuntotesti talouspaperin kera.
Ihanat kullit rannalla
6
1566
Vastaukset
tänään sain itse kullia suuhun , sitä pitää voittaa se ujous niin pääsee nauttimaan
- Anonyymi
Sitäpä tässä harmittelen, mutta nyt piti tyytyä Hitachiin ja handuun
- Anonyymi
Voi että mihin ja moneen aukkoon oot ehtinyt nokkas työntää. Olet ahkeroinut homostelun suhteen. Painu kuttu sirkukseen määkimään, Buaahaa buahahhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi että mihin ja moneen aukkoon oot ehtinyt nokkas työntää. Olet ahkeroinut homostelun suhteen. Painu kuttu sirkukseen määkimään, Buaahaa buahahhaa.
Oohh spede on kade buaahaa
- Anonyymi
oisin kyllä mennyt mukaan ties mitä ois saanut
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://alikuzu.com/H/T9y0W4
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647