Vasemmistolaiset ovat todellisia rasisteja, eikä se ole vahinko, eikä kännistä läppää. Se on sisäänrakentunutta ajattelua. Sen sai kokea karvaasti sekä ihmisoikeusaktivisti ja toimittaja Anter Yasa että hänen äitinsä, Vasemmistoliiton entinen jäsen, Fatma Yasa.
Tästä voi tutustua vasemmistolaiseen rasismiin: https://www.debaatti.uutisparkki.com/2022/07/10/helsingin-valtuusto-varavaltuutettu-fatma-yasa-erosi-vasemmistoliitosta/
Todellista rasismia vasemmalla laidalla
3
100
Vastaukset
Jos Purran katsotaan olevan sopimaton vastuullisiin tehtäviin, on samalla logiikalla sopimattomia myös asianosaiset vasemmistoliittolaiset ja demarit.
- Anonyymi
En minä ainakaan äänestänyt vaaleisa natsipuoluetta , kuis natsit vovati olla hallituksessa ??
- Anonyymi
Todella hienoa, että paljastit noiden kaksinaamaisten saastojen mielipuoliset touhut.
Heidän juonet on paljastettava kansainvälisille medioille ja vihreiden pikkulasten sormettamiset ja bedofiilien järjestelyt pormestarien virkoihin alastomien lasten kuvia keräämään. Kuten myös RKPn oikeusministerin mitää tekemättömyys noissa saastaisissa juonissa pikkulasten turvallisuuden laiminlyöjänä.
Ne kaikki on paljastettava todellakin ulkomaiden medioille.
Heidän tekonsa on paljon pahempia rikollisuuksia kuin yksikään perussuomalaisten sanat !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441