Yksi paikallinen suomalainen Ristinummen alkoholisti varastaa polkupyöriä.
Myy niitä pikkurahasta nuorisolle.
Työllistää itsensä tällä tavoin.
Varokaa Ristinummi ja Vanha Vaasa.
10
564
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollenkaan tyhmä tyyppi,ei työkkäri riitä juomiseen
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17940518c
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kuka? ei ole olemassa mitään "yksi paikallinen suomalainen". Jos et nimeä tiedä niin älä kirjoittele mitään. Vai oletko itse, joka niitä pyöriä vie kun noin tarkasti tiedät ostajakunnankin.
- Anonyymi
Sanovat nimekseen joku Pekka. Sanotaan jos tarvitset polkupyörän niin perus-Pekka kyllä myy...
Lähellä Ostiospolkua... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanovat nimekseen joku Pekka. Sanotaan jos tarvitset polkupyörän niin perus-Pekka kyllä myy...
Lähellä Ostiospolkua...Siis Ostospolkua.
- Anonyymi
Miisäpäin nummea?
- Anonyymi
siinä kurvista vasemmalle ja koivun kohdasta missä on mun nissani suoraa sitten oikeelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siinä kurvista vasemmalle ja koivun kohdasta missä on mun nissani suoraa sitten oikeelle
ei löydy noilla....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei löydy noilla....
mut ei ihan tyhmä oo,voi vedota siihen ettei kännissä oo huomannu ottaneensa väärän kelan.rikesakko
- Anonyymi
keväisin varkaudet lisääntyy....!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667