Odotan että saan nähdä sinut! Vielä kun saisin sulkea sinut syliini, halata ja pitää lähelläni. Kanssasi haluaisin jakaa kaiken, nähdä maailmaa ja nauttia elämästä yhdessä. 😘😍
Ihanalle työkaverille (miehelle) mukavaa iltaa!
31
1602
Vastaukset
- Anonyymi
Sulkea miehen syliini? ??? ???? Wtf!🤔 mieskö tässä kirjoittaa toiselle miehelle? Vai mitä mitä?
- Anonyymi
Naisen aloitus miehelle, oletan?
- Anonyymi
Kyllä.
-AP
- Anonyymi
Milloin mahdetaan nähdä? Joka kerta kun nähdään, haluaisin sulkea sut syliini...
- Anonyymi
En osaa sanoa? En tiedä milloin töissä olet 😍toivottavasti ensi viikolla.
- Anonyymi
En osaa sanoa? En tiedä milloin töissä olet 😍toivottavasti ensi viikolla. Milloin sinä luulet, että nähdään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa? En tiedä milloin töissä olet 😍toivottavasti ensi viikolla. Milloin sinä luulet, että nähdään?
No en vielä ensi viikolla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi jos olet hän. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulle vielä loma? Olitko viime viikon töissä? 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulle vielä loma? Olitko viime viikon töissä? 🙂
Olin töissä. Saat halailla ja ottaa syliin jos haluat, toivon todella että teet sen 🥰 (naiselle😉)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin töissä. Saat halailla ja ottaa syliin jos haluat, toivon todella että teet sen 🥰 (naiselle😉)
Joo. Olisin tänään halunnut tehdä ja eilenkin! ☺️🙈 jos et eilen ollut töissä et ole oikea henkilö. 😘 vai?
- Anonyymi
Uskon että tehtäisiin toisinpäin... Minä tulen sinun syliin... 🤭
- Anonyymi
No huomenna sittten. ☺️
- Anonyymi
Olisitpa hän ❤️ odotan myös että saan nähdä sinut (naisen)
- Anonyymi
Mä haluaisian työntyä syvälle sisääsi ja laittaa lastin rakkauden siemeniä itämään.
- Anonyymi
Tulikin vähän kuuma kun sut näki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulikin vähän kuuma kun sut näki
Milloin näit ja missä? 🙂 niin varmasti tuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin näit ja missä? 🙂 niin varmasti tuli.
Tänään töissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään töissä
En usko että hän kirjoittaisi noin 😅 tai eihän sitä tiedä. Kerro vähän tarkemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että hän kirjoittaisi noin 😅 tai eihän sitä tiedä. Kerro vähän tarkemmin?
Mikset usko. En usko edes että itse olet täällä. Näin kyllä mitä tuijotit... mutta enhän itsekään ole täällä niin etpä tiedä kuka kirjoittelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset usko. En usko edes että itse olet täällä. Näin kyllä mitä tuijotit... mutta enhän itsekään ole täällä niin etpä tiedä kuka kirjoittelee.
Häntä kyllä tuijotin se on totta. 🙂☺️ Minkä väriset hiukset hänellä on? Minkä värinen paita oli tänään.
Kuten sanoin, voihan kirjoittaakin, en osaa sanoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häntä kyllä tuijotin se on totta. 🙂☺️ Minkä väriset hiukset hänellä on? Minkä värinen paita oli tänään.
Kuten sanoin, voihan kirjoittaakin, en osaa sanoa.Etkai vaan työkavereita tuijottele?
Sano sinä minkä värinen paita ja hiukset niin katsotaan täsmääkö?
- Anonyymi
Sinulla oli valkoinen 🙂
- Anonyymi
Väärin meni. Joten et ole täällä niinku sanoin. Enkä minäkään ole täällä.
Harmi. - Anonyymi
Minulla oli valkoinen paita. Entä sinulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli valkoinen paita. Entä sinulla?
Tänään on sinulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään on sinulla.
Niin oli. Tänään ei ollut valkoista
- Anonyymi
Älä ainakaan tahalleen enää sekoita mun ajatuksia. Olin jo hyvällä puolella pääsemässä eteenpäin. Tiedät että tykkään susta ja paljon..
Mitä haluat?- Anonyymi
Kenestä olit pääsemässä yli? 🙂 miten sekoitin ajatuksesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä olit pääsemässä yli? 🙂 miten sekoitin ajatuksesi?
Yhdestä miehestä josta en halua päästä yli. Sekoitit ajatukseni kun sua näin.
Ei siihen enempää tarvinnut ❤️ mahkut vaan loppuu näköjään mikä harmittaa ihan helv... paljon.
- Anonyymi
Onko aloittaja E nainen? Törmättiin tänään, kun olit lähdössä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670