Puolisollenne kun olette lähteneet tapaamaan salarakastanne ?
Mitä olette selittäneet
12
1579
Vastaukset
- Anonyymi
Olen sanonut että menen ystävättäreni kanssa syömään tai sitten että minulle tulee vielä yksi asiakas klo 18 jälkeen ( suljen liikeeni klo18.) normaalisti.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17951759R
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei minun tarvitse mitään selitellä Tavataan keskellä työpäivää. Pikapano kahvitauolla varaston vessassa,pidempi sessio autossa levähdyspaikalla ruokatunnilla. Työmatkoilla sitte....toinen hotellihuone on aina tyhjillään, sinne ei tarvitse siivoojan lakanoita vaihtaa.
- Anonyymi
Silloin, kun petin, halusin oikeastaan riitaa että pääsen lähtemään.
Vastaus kysymykseen.- Anonyymi
Aivan kuin vaimoni. Oletko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan kuin vaimoni. Oletko?
En ole. En ole ollut naimisissa. Mutta vastasin kysymykseen eli kuinka typerältä se kuulostaakin, jos tuli avokin kanssa vähänkin sanaharkkaa niin se antoi tilaisuuden sanoa vaikka *lähden ravintolaan ettei tartte kuulla tämmöstä*.
- Anonyymi
Ja (ex) pettäjä naisena oli tärkeää tietää avokin työvuorot, se oli a ja o.
- Anonyymi
Tapailin toista kun vaimo oli töissä, kotiin takaisin ennenkuin tuli . Vaatteet piiloon ja pesuun salaa ettei haista vieraissa käyntiä. Ja sitten niin kuin mitään ei tapahtuisikaan. Naiset on tyhmiä.
- Anonyymi
Mun vaimo lähti työkaverin "nainen" kanssa tsekkaa pitkänheinän lintutornia ja muuramen luontopolkua. Sekä nyrölän luontopolkua , jääskelän luontopolkua, "työporukan kanssa Tampereella teatteria, savonlinnan "oopperajuhlia". Mustikka metsässä "siskon"kanssa Ja Aina panemassa työpaikkaaviomiehen kanssa"näilläreissuilla" Selvisi vuosia jälkeenpäin!
- Anonyymi
Mistäpäin tämä?
- Anonyymi
Olin töissä kun mies petti.
- Anonyymi
Tein v…n pitkää päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595