Kertokaapa nyt TE jotka käytte tuulivoimapuistoja siivoamassa "raadoista useita kertoja viikossa" niin pitääkö tämä paikkaansa??? Siellä on kuulemma merikotkien raatoja lavanaan sekä muiden lintujen. Siivouspartiot "kuulemma" käy useita kertoja viikossa näitä siivoamassa.
Jotenkin en jaksa tähän uskoa, olen useissa puistoissa vieraillut eri päivinä eri aikaan ja ikinä en ole mihinkään raatomereen törmännyt; edes suurjännitelinjojen lähellä.
Tuulivoimaloiden siivous
Anonyymi-ap
2
382
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä raatoja varmaan keräillään ainakin jonkin verran. Olen lukenut tähän viittaavaa suomi24 kalajoki -palstalta.
- Anonyymi
Mikähän viestijuuri lähtenyt? Toki lintuja jää lapojen tappamaksi, mutta kokonaan unohdetaan lavoista irtoavat haitalliset jätteet. Muualla niistä pidetään meteliä, mutta energian ollessa kyseessä siitä vaietaan. Miksi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670