74 prosenttia miehistä ja 68 prosenttia naisista myöntää, että he pettäisivät, jos olisi taattu etteivät he koskaan jää kiinni.
60 prosenttia sivusuhteista alkaa läheisten ystävien tai työtovereiden kanssa.
Keskimääräinen sivusuhde kestää 2 vuotta.
69 prosenttia avioliitoista hajoaa parisuhteen paljastumisen seurauksena.
Yalen yliopiston analyysin mukaan, niiden ihmisten prosenttiosuus joiden mielestä pettäminen aina väärin: Suomi: 36 % ...
https://hackspirit.com/what-to-do-when-your-boyfriend-cheats-on-you-multiple-times/
Paljon tuloksia ja hyvät linkit.
Uskottomuustilastot (2023): Kuinka paljon sitä tapahtuu?
3
351
Vastaukset
Eipä tuossa mitään ihmeellistä ole. Ihminen ei ole yksiavioinen eläin. Polyamorian suosiokin on kasvussa ja kaikenlaiset kimppajutut muutenkin. Itse en harrasta, kun ei ole suhteita minkäänlaisia.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17955207q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Pitäisi varmaan tulkita niin että 75prosenttia jne jne sellaisista henkilöistä jotka ovat osallistuneet kyselyyn ja kannattaa miettiä minkälaiset ihmiset ovat osallistuneet kyselyyn! Tarkoitan sitä että usein ihmiset osallistuvat kyselyyn joka koskettaa heitä tavalla tai toisella ! Joten siksi mielestäni tällaiset kyselee ovat harhaan johtavia. Ja se että jos tällä palstalla esim suurin osa on pettämisen kannalla kertoo se vain tämän palstan ihmisistä eikä yleensä ihmisistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615