Nyt on hyvä erota , eroa ja myönnä virheesi Laura Saarikoski, Hesarin päätoimittaja.
Eroa heti Laura Saarikoski
10
831
Vastaukset
- Anonyymi
Missä Lindtmanin natsi kuvat , ne pitää nyt käydä tarkkaan läpi , natsien palvominen on väärin
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17957665A
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hesarissa on nykyään tapana ajaa kännissä, eli rattijuopot kirjoittelee mitä sattuu
- Anonyymi
Rattijuopot kirjoittelee Hesariin
- Anonyymi
Natsien palvoja Lindtman heti ulos eduskunnasta, törkeää, mitä vielä löytyy
- Anonyymi
Puhalluttakaa aina aamuisin Hesarin toimittajat, olisi kiinnostava tietää ajaako muutkin kuin pomo kännissä
- Anonyymi
Olen tykännyt Lauran kirjoittamistavasta ja sisällöstä.
Mutta nyt minun on pakko sanoa, että olen pettynyt.- Anonyymi
Haluaisitko yhteiskunnallisesta näkökulmasta tietää mitä tuo pariskunta viestitteli keskenään Brexitistä? Minä en halua mutta olen yhtälailla pettynyt.
- Anonyymi
Sarikosket ovat äkkiseltään katsottuna kaukana naimanaamoista, kuin omena ja lippalakki. Erästä politiikkoa siteeraten. Mutta yhteinen aate kuumottaa, oletan.
- Anonyymi
Tais olla melooni, mutta ehkä se on nti A. tässä kuviossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499