Epätodellinen olotila

Anonyymi-ap

Nyt on epätodellinen olotila kahdestakin syystä ensiksi petin vaimoani ensimmäisen kerran yli kolmevuosikymmentä kestäneen avioliittomme aikana toisekseen itseäni 27vuotta nuoremman naisen kanssa ja ehkä kolmas syy epätodelliseen olotilaani on se että tuo nainen on meidän yhteinen tuttava ja kaiken kukkuraksi poikapuoleni entinen avovaimo ja heillä on yksi yhteinen lapsi,hämmemnystäni lisää myös se että yhteisen hetkemme jälkeen tuo nainen sanoi että tää täytyy ottaa uusiksi jossain vaiheessa.En tiedä kerronko vaimolleni asiasta vai olenko hiljaa ja nautin nuoren naisen vartalosta vai sanonko hänelle että tää sai olla tässä .Muutamia päiviä tuon jälkeen tapasimme vaimoni kanssa hänet ihan sattumalta ja kaikki oli niinkuin ei mitään olisi tapahtunutkaan , tilanteen koomisutta ehkä hieman korosti se että vaimoni oli ottanut minulta suihin muutama tunti aikaisemmin ja ku asiaa ajattelin että sama kalu jota vaimoni oli äskettäin imenyt oli muutama päivä aikaisemmin soutanut tuon kaunottaren pillussa .

8

1083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tähän nyt odotat vastauksesi saavasi? Pään silittelyä? Empatiaa? Sori,mutta mua oksettaa.💩

• Anonyymi

Eroa ja kerro että olit lusmu. Olit munasi vietävissä,eikä yhteinen historia ollut minkään arvoinen. Muna se on joka puhui💩 hyvä sinä. Pravoo👎

• Anonyymi

Ja tästä se alamäki alkoi.

• Anonyymi

Sinä olet hyvin, hyvin sairas.

• Anonyymi

Muuten uskottava tarina. Mutta vaimot ei ota suihin.

• Anonyymi

Ehkä ,mutta minäpä näin kun naapurin rouva otti miehensä työnantajalta suihin .

• Anonyymi

kiva kiva,tuon sepustuksen pohjalta jo hoksasinkin kenestä on kysymys.tuliko yhtään mieleen että selittelet samalla toisten ihmisten asioita ja että sepustuksesi pysyy täällä maailman tappiin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1214
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      804
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      659
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      652
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      652
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      617
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50