Onko paikka vielä etnisesti suomalainen?
Onko Raumalla paljon mamuja?
4
777
Vastaukset
- Anonyymi
No eipä juuri ole, tai riippuu keltä kysyy. Persuille 10 mamua on valtava määrä, toiset kuten minä en kiinnitä huomiota. Kerran viikossa voi nähdä eri pigmentin omaavan. Toisaalta ei täällä ole kohta ketään, nurkkakuntalaiset vastustavat kaikkea kaupungin kehittämistä. Vastustus esim. rakentamiselle on niin kova, että eihän täällä ole edes linja-autoasemaa. Tehtaita ja teollisuutta on paljon, tekijöiden saaminen onkin sitten jo vaikeampaa. 10 vuoden päästä mummut ja vaarit kaipaisi jo niitä mamujakin, mutta ei nekään tänne halua tulla.
- Anonyymi
Rauma on etnisesti raumalainen. Rauman giel erotta sen kaikist muist.
Kysykkä vaik porilaisil. Suomi24 pori - Anonyymi
Ukrainan tuontina tupakkajoukot istuvat saatana yökaudetkin pihalla parkeissa röökiä tuprutellen ja mölinää pitäen. Eikös siellä taistella ja miehiä tarvitaan rintamalle eikä tänne tupakkia tupruttelemaan ja mölinäänsä pitämään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667